Dansk A - enkeltfag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

lene

vuc Århus har både 1 årige og 2 årige dansk hold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

JCS skriver:

Hmm, ok.. Jeg spekulerer på at tage dansk A, engelsk b og samtidshistorie b samtidigt.. Det bliver håååårdt!

Dansk er godt nok ikke mit modersmål og jeg har til tider nogle problemer med udtalelsen, men jeg satser på, at klarer det

Det er jo som man ser på det...

Jeg tog dansk A-niveau, engelsk b-niveau, historie b-niveau, matematik c-niveua og samfundsfag c-niveau på 1 år (pånær historie - det var over 2 år).

Men hvis du ikke har andet ved siden af, synes jeg ikke det er slemt overhovedet

Anmeld

1. marts 2011

Hvem?

JCS skriver:

Halløjsa kvinder!

Er der nogen af jer der har taget dansk A som enkeltfag - eller bare ved hvor lang tid det tager?

Krammer!

Hej

Afhængigt at hvilket VUC det er, kan du enten tage det på 1/2 år, 1 år eller over flere år.

Anmeld

1. marts 2011

JCS

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det er jo som man ser på det...

Jeg tog dansk A-niveau, engelsk b-niveau, historie b-niveau, matematik c-niveua og samfundsfag c-niveau på 1 år (pånær historie - det var over 2 år).

Men hvis du ikke har andet ved siden af, synes jeg ikke det er slemt overhovedet

Seriøst? Det lyder fantastisk. Har heller ikke planer om at have fuldtidsjob eller noget ved siden af

Hvor langt er man fra en fuld HF, hvis man har taget de fag, som du tog?

Anmeld

1. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

JCS skriver:

Seriøst? Det lyder fantastisk. Har heller ikke planer om at have fuldtidsjob eller noget ved siden af

Hvor langt er man fra en fuld HF, hvis man har taget de fag, som du tog?

Årh det er jo mange år siden, men så vidt jeg husker skal der ikke mange ekstra fag til før man har en hel HF.

Hvorfor tager du ikke en hel HF hvis du ikke har andet ved siden af?

Anmeld

1. marts 2011

JCS

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Årh det er jo mange år siden, men så vidt jeg husker skal der ikke mange ekstra fag til før man har en hel HF.

Hvorfor tager du ikke en hel HF hvis du ikke har andet ved siden af?

Skal jeg også til. Tænkte bare, at hvis man kunne gøre det på 1 år i stedet for 2, ville det være dejligt. Er jo lidt bagud efterhånden.. :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.