Dansk A - enkeltfag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

JCS

Halløjsa kvinder!

Er der nogen af jer der har taget dansk A som enkeltfag - eller bare ved hvor lang tid det tager?

Krammer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Stumpen

Altså da jeg tog det som enkeltfag tilbage i 01/02 der tog jeg det på 1 år, men det er vist ikke alle steder man kunne det og så tager det to år.. Men meget kan være lavet om...

Anmeld

28. februar 2011

CamillaValby

Stumpen skriver:

Altså da jeg tog det som enkeltfag tilbage i 01/02 der tog jeg det på 1 år, men det er vist ikke alle steder man kunne det og så tager det to år.. Men meget kan være lavet om...

Anmeld

28. februar 2011

lene

jeg er ved at tage dansk a niveau og du kan tage over 1 eller 2 år alt efter hvad niveau du har haft det på sidst kan den 2 årige godt anbefales

Mvh Lene

Anmeld

28. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg tog dansk A-niveau på 1 år for 6 år siden.

Dengang havde jeg ikke været igang i over et år, og de sidste par år af folkeskolen havde jeg ikke rigtig fulgt med. Jeg vil vædde min gamle hat på, at du SAGTENS kan klare at tage den over 1 år, medmindre du da ikke føler dig særlig stærk i dansk?

Anmeld

28. februar 2011

JCS

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg tog dansk A-niveau på 1 år for 6 år siden.

Dengang havde jeg ikke været igang i over et år, og de sidste par år af folkeskolen havde jeg ikke rigtig fulgt med. Jeg vil vædde min gamle hat på, at du SAGTENS kan klare at tage den over 1 år, medmindre du da ikke føler dig særlig stærk i dansk?

Hmm, ok.. Jeg spekulerer på at tage dansk A, engelsk b og samtidshistorie b samtidigt.. Det bliver håååårdt!

Dansk er godt nok ikke mit modersmål og jeg har til tider nogle problemer med udtalelsen, men jeg satser på, at klarer det

Anmeld

28. februar 2011

julie69

På Det Frie Gymnasium i København tilbyder de Dansk A over et halvt år eller et år. Det på et halvt år er godt nok meget hårdt, men så er det hurtigt overstået

Anmeld

28. februar 2011

JCS

julie69 skriver:

På Det Frie Gymnasium i København tilbyder de Dansk A over et halvt år eller et år. Det på et halvt år er godt nok meget hårdt, men så er det hurtigt overstået

Okaay, men det bliver nok lidt for besværligt - bor i Århus

Anmeld

28. februar 2011

julie69

Ja der er lidt langt. Men søg evt. på privatgymnasier i Århus så De plejer at have lidt større udvalg

Anmeld

28. februar 2011

JCS

julie69 skriver:

Ja der er lidt langt. Men søg evt. på privatgymnasier i Århus så De plejer at have lidt større udvalg

Ok, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.