Miia90 skriver:
Heej piger.
jeg har brug for lidt luft og lidt nogen nye øjne
Jeg kan slet ikk finde ud af hva jeg skal følge og tænke 
Jeg har en fantastisk kæresten gemmen 4år til sep. vi bor sammen i en 3værelset lejlighed i næstved. Jeg blev uddannet social og sundhedshjælper 09, mens min moar også kort tid efter min uddannelse start fik kræft
Jeg gemmenføret min hjælper uddannelse sep 09. pisse stolt over jeg gjorder det
arbejde en lille mdr som afløser der hvor jeg var elev på mit prakiksted. Min moar blev rigtig syg, og kunne ikk klare sig selv og døde 1. nov 09 efter 3uger indlæggelse på Næstved sygehus døde søndag, planen var at min moar skal hjem mandag, og have hjemmepleje 6gange i døgnet. jeg havde taget plejeorlov.
Så har jeg gået hjemme i lidt over et år nu, gået til psykolog, begynde på noget igemmen jobcenter, for unge som ikk havde det godt psykisk, det var super godt
også blev jeg sat til og starte i praktik i 4uger, for at prøve det af igen, det gik godt. og kom i løntilskudjob hos dem. var der i 10dage, hvor jeg så skulle igemmen alt det med IVF, og ønskede ikk de skulle vide vi er i behandling
så har været hjemme siden 
Kæresten er ved og tage brandmandsudannelsen, og er færdig her 30 marts, vi har ikk set hinaden særlig meget da de har mange vagter flere dage i træk, og det er rigtig hårdt for mig
GLÆDER mig bare til han er færdig. Men han har ikk fundet noget job endnu, jeg ved slet ikk hva jeg vil.
Ønsker bare snart at få vores ønske barn, som vi har ventet på meget længe nu
ved godt det ikk altid er lyserød med et barn. men har en ideé om at hvis nu vi flytter og starter et nyt sted i lejebolig med have, kæresten for et godt job, vi får vores ønske barn, så ville jeg også kunne klare et arbede, for så har jeg noget og kæmpe for 
Men ved det 
Tak fordi du gad og læse med 
Mia som følger sig lidt for tabt
Lidt skæld-ud til dig....sagt med omsorg...
Jeg forstår godt, at du har det svært, men.....jeg synes overhovedet ikke, at det er en god idé at få et barn, når man ikke er et "helt" menneske følelsesmæssigt - du skriver: "har en ideé om at hvis nu vi flytter og starter et nyt sted i lejebolig med have, kæresten for et godt job, vi får vores ønske barn, så ville jeg også kunne klare et arbede, for så har jeg noget og kæmpe for"..............det er SÅ udpræget "jeg vil nyde uden at yde"! Er du nu helt sikker på, at du vil yde noget, hvis det sker - det vil være nemmest at læne dig tilbage og passe barn, og så skulle din mand sørge for jer....tror du ikke? Hvad vil du gøre, hvis ovennævnte går i opfyldelse, og du møder et lille bump i livet? Droppe det hele igen?