Jeg kan ikk finde ud af mig selv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Miia90

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Millah

Miia90 skriver:

Det hele skal nok gå søde

Ellers må jeg bare komme ig kidnappe dig en dag så du kan få tankerne på noget andet

Anmeld

28. februar 2011

Miia90

Millah skriver:

Det hele skal nok gå søde

Ellers må jeg bare komme ig kidnappe dig en dag så du kan få tankerne på noget andet

Det kunne være rigtig hyggeligt og ses en dag. det må bare planlægges, nu hvor der er et stykke vej til hinanden

Anmeld

28. februar 2011

Rockertand

Miia90 skriver:

Heej piger.

jeg har brug for lidt luft og lidt nogen nye øjne

Jeg kan slet ikk finde ud af hva jeg skal følge og tænke

Jeg har en fantastisk kæresten gemmen 4år til sep. vi bor sammen i en 3værelset lejlighed i næstved. Jeg blev uddannet social og sundhedshjælper 09, mens min moar også kort tid efter min uddannelse start fik kræft Jeg gemmenføret min hjælper uddannelse  sep 09. pisse stolt over jeg gjorder det arbejde en lille mdr som afløser der hvor jeg var elev på mit prakiksted. Min moar blev rigtig syg, og kunne ikk klare sig selv og døde 1. nov 09 efter 3uger indlæggelse på Næstved sygehus døde søndag, planen var at min moar skal hjem mandag, og have hjemmepleje 6gange i døgnet. jeg havde taget plejeorlov.

Så har jeg gået hjemme i lidt over et år nu, gået til psykolog, begynde på noget igemmen jobcenter, for unge som ikk havde det godt psykisk, det var super godt  også blev jeg sat til og starte i praktik i 4uger, for at prøve det af igen, det gik godt. og kom i løntilskudjob hos dem. var der i 10dage, hvor jeg så skulle igemmen alt det med IVF, og ønskede ikk de skulle vide vi er i behandling så har været hjemme siden

Kæresten er ved og tage brandmandsudannelsen, og er færdig her 30 marts, vi har ikk set hinaden særlig meget da de har mange vagter flere dage i træk, og det er rigtig hårdt for mig  GLÆDER mig bare til han er færdig. Men han har ikk fundet noget job endnu, jeg ved slet ikk hva jeg vil.

Ønsker bare snart at få vores ønske barn, som vi har ventet på meget længe nu ved godt det ikk altid er lyserød med et barn. men har en ideé om at hvis nu vi flytter og starter et nyt sted i lejebolig med have, kæresten for et godt job, vi får vores ønske barn, så ville jeg også kunne klare et arbede, for så har jeg noget og kæmpe for

Men ved det

Tak fordi du gad og læse med

Mia som følger sig lidt for tabt

Lidt skæld-ud til dig....sagt med omsorg...

Jeg forstår godt, at du har det svært, men.....jeg synes overhovedet ikke, at det er en god idé at få et barn, når man ikke er et "helt" menneske følelsesmæssigt - du skriver: "har en ideé om at hvis nu vi flytter og starter et nyt sted i lejebolig med have, kæresten for et godt job, vi får vores ønske barn, så ville jeg også kunne klare et arbede, for så har jeg noget og kæmpe for"..............det er SÅ udpræget "jeg vil nyde uden at yde"! Er du nu helt sikker på, at du vil yde noget, hvis det sker - det vil være nemmest at læne dig tilbage og passe barn, og så skulle din mand sørge for jer....tror du ikke? Hvad vil du gøre, hvis ovennævnte går i opfyldelse, og du møder et lille bump i livet? Droppe det hele igen?

Anmeld

28. februar 2011

Miia90

Rockertand skriver:

Lidt skæld-ud til dig....sagt med omsorg...

Jeg forstår godt, at du har det svært, men.....jeg synes overhovedet ikke, at det er en god idé at få et barn, når man ikke er et "helt" menneske følelsesmæssigt - du skriver: "har en ideé om at hvis nu vi flytter og starter et nyt sted i lejebolig med have, kæresten for et godt job, vi får vores ønske barn, så ville jeg også kunne klare et arbede, for så har jeg noget og kæmpe for"..............det er SÅ udpræget "jeg vil nyde uden at yde"! Er du nu helt sikker på, at du vil yde noget, hvis det sker - det vil være nemmest at læne dig tilbage og passe barn, og så skulle din mand sørge for jer....tror du ikke? Hvad vil du gøre, hvis ovennævnte går i opfyldelse, og du møder et lille bump i livet? Droppe det hele igen?

dropper hvad ?

tror altså bare det er alt det behandling ræs der spiller mig et pust

Anmeld

28. februar 2011

Rockertand

Miia90 skriver:

dropper hvad ?

tror altså bare det er alt det behandling ræs der spiller mig et pust

"og kom i løntilskudjob hos dem. var der i 10dage, hvor jeg så skulle igemmen alt det med IVF, og ønskede ikk de skulle vide vi er i behandling så har været hjemme siden"

Som jeg læser det - så er det en undskyldning for ikke at fortsætte forløbet, det er bare for nemt for dig at vælge den udvej - du var i gang med en positiv udvikling ovenpå en meget svær periode i dit liv - og så dropper du det bare, fordi der er nogle forhindringer.

Jeg er slet ikke i tvivl om, at det er hårdt for dig at være i behandling, men der er mange piger, der skal igennem det, det er en meget stor procendel af dem, der ønsker graviditet, der er nødt til at gå dén vej - og langt de fleste klarer altså at have job ved siden af og have et normalt liv og ikke være afhængig af, at deres mænd finder arbejde bagefter og forsøger dem. 

Anmeld

28. februar 2011

Miia90

Rockertand skriver:

"og kom i løntilskudjob hos dem. var der i 10dage, hvor jeg så skulle igemmen alt det med IVF, og ønskede ikk de skulle vide vi er i behandling så har været hjemme siden"

Som jeg læser det - så er det en undskyldning for ikke at fortsætte forløbet, det er bare for nemt for dig at vælge den udvej - du var i gang med en positiv udvikling ovenpå en meget svær periode i dit liv - og så dropper du det bare, fordi der er nogle forhindringer.

Jeg er slet ikke i tvivl om, at det er hårdt for dig at være i behandling, men der er mange piger, der skal igennem det, det er en meget stor procendel af dem, der ønsker graviditet, der er nødt til at gå dén vej - og langt de fleste klarer altså at have job ved siden af og have et normalt liv og ikke være afhængig af, at deres mænd finder arbejde bagefter og forsøger dem. 

jeg har ikk sagt min kæreste til forsøger mig. har det sikkert nemt. men kæresten og jeg skal nok finde ud af det

Anmeld

28. februar 2011

nielsen80

Er altså lige nødt til at blande mig - Jeg er en af de kvinder som klarer arbejde m.m. ved siden af behandling MEN det har jeg kun kunnet, pga af en yderst forstående arbejdsplads, hvor jeg har været et godt stykke tid INDEN behandlingen startet. Jeg kunne slet ikke forstille mig at skulle starte et nyt sted midt i et behandlings forløb. Man er enormt træt, og følesesmæssigt udkørt til tider - og nødt til at gå til utallige scanninger.

Jeg læser overhovedet ikke, at kæresten skal forsørge, eller at et barn vil være løsningen på alt. Læser bare, at Mia90 gerne snart vil ud af behandlingen så hun kan begynde at planlægge sit liv - hvilket man ikke kan, når man er i behandling. Og det er vel egentlig forståeligt nok, med alt det hun har været igennem....

Anmeld

28. februar 2011

baby84

jeg har ikk sagt min kæreste til forsøger mig. har det sikkert nemt. men kæresten og jeg skal nok finde ud af det

Jeg synes det var nogle unødvendige negative kommentarer du fik der(og nej tak - behøver ingen forklaring). Tænker du har brug for støtte og opbakning, hvilket jeg så godt forstår.

Livet er ikke lige nemt for alle og det er der mange grunde til,  hvilket jeg synes du skriver rigtig fint i dit indlæg. Jeg kan høre på dig, at du forsøger at magte at komme videre. Ovenpå et så stort tab, som du har lidt ved at midste din mor, er det svært at komme på ret køl og vende tilbage til livet. Det kan være en kamp bare at nyde livet igen og orientere sig mod fremtiden. Det alene kan føles helt forkert når man har mistet.

Du får lige en kram

Anmeld

28. februar 2011

Millah

Miia90 skriver:

Det kunne være rigtig hyggeligt og ses en dag. det må bare planlægges, nu hvor der er et stykke vej til hinanden

Ja det kunne det da ¨

Det må se om vi ikke kan gøre ngoet ved da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.