Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor store (sådan ca.) bliver de?
Han er godt nok bare alt for skøn at se på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis vi måtte have hund hvor vi bor, så havde vi købt den på stedet Vi skal godt nok flytte til et sted hvor vi må have det, men vi ved ikke hvor længe der går endnu
TrineLærke skriver: Hvor store (sådan ca.) bliver de? Han er godt nok bare alt for skøn at se på
omkring 60 cm over ryggen og 45 kg tung... alt efter hvor meget du fodrer ham hihi
Zette skriver: omkring 60 cm over ryggen og 45 kg tung... alt efter hvor meget du fodrer ham hihi
Hehe ja Han er bare skøn
Vi har dog en lille fransk bulldog, så ved ikke lige helt, selvom vores elsker andre hunde
TrineLærke skriver: Hehe ja Han er bare skøn Vi har dog en lille fransk bulldog, så ved ikke lige helt, selvom vores elsker andre hunde
JEG ville gerne have en fransk bulldog men endte istedet med 3 slædehunde Min kærestes største ønske... De er meget kærlige hunde, så tror absolut ikke det vil være et problem. Bulldog'en vil jo komme til at bestemme.
Zette skriver: JEG ville gerne have en fransk bulldog men endte istedet med 3 slædehunde Min kærestes største ønske... De er meget kærlige hunde, så tror absolut ikke det vil være et problem. Bulldog'en vil jo komme til at bestemme.
Ja, det tror jeg også.
Manden siger dog nej til en stor hund, selvom jeg virkelig godt ville have haft en større hund Snakkede lige med ham igår, og han er vist ikke til at rokke
TrineLærke skriver: Ja, det tror jeg også. Manden siger dog nej til en stor hund, selvom jeg virkelig godt ville have haft en større hund Snakkede lige med ham igår, og han er vist ikke til at rokke
øv øv....
Zette skriver: øv øv....
Ja, men tror lige jeg gør et forsøg mere i aften
Jeg er så vild med den slags hund
TrineLærke skriver: Ja, men tror lige jeg gør et forsøg mere i aften Jeg er så vild med den slags hund
De er pt. lige ude og lege
Zette skriver: De er pt. lige ude og lege
Hvor den bagerste hund ligner min, fra da han var hvalp - og alligevel ikke.. Men dejlige ser de ud..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128