Den sidste hvalp! 12 uger gammel - sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

smokin

Kongmulle skriver:

Hvad har i regnet med af pris sådan ca? Og hvor renlig er han?

Han er ikke renlig, han er jo en hvalp og det tager tid med sådan en. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

smokin

Kongmulle skriver:

Hvad har i regnet med af pris sådan ca? Og hvor renlig er han?

prisen er 2000 kr. som udgangspunkt. Sat ned fra 5500.

Anmeld

28. februar 2011

Kongmulle

Zette skriver:

Han er ikke renlig, han er jo en hvalp og det tager tid med sådan en. 

ja det ved jeg skam, fik bare formuleret mig dårligt. Mente om han var begyndt renlighedstræning. Nogen sætter dem på aviser og nogen sætter dem ud efter de har spist osv . Var bare det jeg gerne ville vide Forventede ikke han er renlig

Hvad med pris ca?

Anmeld

28. februar 2011

smokin

Kongmulle skriver:

ja det ved jeg skam, fik bare formuleret mig dårligt. Mente om han var begyndt renlighedstræning. Nogen sætter dem på aviser og nogen sætter dem ud efter de har spist osv . Var bare det jeg gerne ville vide Forventede ikke han er renlig

Hvad med pris ca?

han kommer ud så snart han har spist eller drukket. Vi bruger ikke avistricket. Han har pt. 3-4 uheld pr. døgn. 

Anmeld

28. februar 2011

Lolli

Vil lige fortælle at vi har været oppe og se på hundene i dag (vi har købt Alphas søster). Det er bare de dejligste vovser. De er så rolige og legesyge på samme tid. Vores søn begyndte med det samme at rende rundt med dem og både barn og hunde så ud til hygge sig gevaldigt.

Lige lidt positiv omtale, for er sikker på man får en dejlig hund herfra.

Kram.

Anmeld

28. februar 2011

smokin

Lolli skriver:

Vil lige fortælle at vi har været oppe og se på hundene i dag (vi har købt Alphas søster). Det er bare de dejligste vovser. De er så rolige og legesyge på samme tid. Vores søn begyndte med det samme at rende rundt med dem og både barn og hunde så ud til hygge sig gevaldigt.

Lige lidt positiv omtale, for er sikker på man får en dejlig hund herfra.

Kram.

Hvor er du sød Lola, det havde du slet ikke behøvet at skrive! 

Men ja jeres søn hyggede sig vidst og prinsessen fik en møsser 

Anmeld

28. februar 2011

Lolli

Zette skriver:

Hvor er du sød Lola, det havde du slet ikke behøvet at skrive! 

Men ja jeres søn hyggede sig vidst og prinsessen fik en møsser 

Ville jo lige fortælle når nu jeg har set dem "in real life". Og vi glæder os meget til i morgen.  

Anmeld

1. marts 2011

smokin

Lolli skriver:

Ville jo lige fortælle når nu jeg har set dem "in real life". Og vi glæder os meget til i morgen.  

Jeg håber Irmgard (googlede lige navnet hihi) klarede sin køretur hjem, og at lillesøster blev gladere da bilen startede (Malou elsker at køre i bil).  

Nu håber jeg blot at den sidste hvalp snart får et dejligt hjem. Jeg er i hvert fald helt sikker på at I nok skal passe godt på hende og få stor glæde af hende. 

Held og lykke

Kærligst 
Zette 

Anmeld

1. marts 2011

Lolli

Jeg håber Irmgard (googlede lige navnet hihi) klarede sin køretur hjem, og at lillesøster blev gladere da bilen startede (Malou elsker at køre i bil).  

Nu håber jeg blot at den sidste hvalp snart får et dejligt hjem. Jeg er i hvert fald helt sikker på at I nok skal passe godt på hende og få stor glæde af hende. 

Held og lykke

Kærligst 
Zette 

Irmgard har det rigtig godt. Hun er bare så utrolig rolig og hun ter sig som om hun har boet her hele tiden. Vores yngste kat og hende er allerede pot og pande og har leget lidt ude i haven.

Lige nu ligger hun i kurven ved siden af sofaen og spiser et af de ben hun havde med fra jer (ville tage et billede, men kameraet er midlertidigt forsvundet).

Og ja, lillesøster blev glad igen - hun sover så snart bilen triller.

Anmeld

2. marts 2011

smokin

Lolli skriver:

Irmgard har det rigtig godt. Hun er bare så utrolig rolig og hun ter sig som om hun har boet her hele tiden. Vores yngste kat og hende er allerede pot og pande og har leget lidt ude i haven.

Lige nu ligger hun i kurven ved siden af sofaen og spiser et af de ben hun havde med fra jer (ville tage et billede, men kameraet er midlertidigt forsvundet).

Og ja, lillesøster blev glad igen - hun sover så snart bilen triller.

Ihh hvor dejligt, jeg bliver så glad når jeg ved mine hvalpe har det godt. Og de elsker bare de ben! Det er nogle min søster er kommet med, og alle hvalpene har været helt vilde med dem. 

Det glæder mig I behandler hende så godt! 

Kærligst 
Zette 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.