Update : Dumme...kat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Dk_lady skriver:

Forfærdeligt.. Så var han ikke speciel gammel jo.. Fejlede han noget, siden han gik hen og døde eller hvad har de fortalt dig ?

de har taget nogen prøver på ham som de stadig venter svar på så ved det ikke .. han har fået vacciner o.lign og har ikke før vist tegn til at være syg det hele kom igår aftes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er jeg rigtig ked af at hører

Anmeld

28. februar 2011

Laura.

Anonym skriver:

de har taget nogen prøver på ham som de stadig venter svar på så ved det ikke .. han har fået vacciner o.lign og har ikke før vist tegn til at være syg det hele kom igår aftes

Øv altså... det er næsten værre at man ikke kender årsagen til dens død.

Var lige inde og læse den gl. tråd, og jeg ville også havde sendt den til dyrelægen med-det-vuns ! For det var en meget underlig adfærd den viste.. men det har været en grund til det.. men hvor er det trist !

Du må prøve at få dine tanker på andre ting og komme i godt humør, selvom det er så svært...

Anmeld

28. februar 2011

6800

Anonym skriver:

min lille misser
som mange af jer har i fuldt min lille historie om min kat som lige pludselig ud i et begyndt at skide pisse overalt i huset, og vi ku ikke få kontakt til ham overhovedet.. Han har været på dyrehospitalet hele natten, og er netop nu blevet ringet op og fået fortalt at han er død. Og jeg var ikke hos ham han blev ikke aflivet men har selv lagt sig til at dø min dejlige kat

Anmeld

28. februar 2011

Mathilde

Har lige set dine indlæg..

Hvor er det trist, at det skulle ende sådan men I gjorde jo hvad I kunne! Håber I får svar på, hvad der var galt...

Kram

Anmeld

28. februar 2011

DLM

Anonym skriver:

min lille misser
som mange af jer har i fuldt min lille historie om min kat som lige pludselig ud i et begyndt at skide pisse overalt i huset, og vi ku ikke få kontakt til ham overhovedet.. Han har været på dyrehospitalet hele natten, og er netop nu blevet ringet op og fået fortalt at han er død. Og jeg var ikke hos ham han blev ikke aflivet men har selv lagt sig til at dø min dejlige kat

det er jeg virkelig ked af at høre. men du gjorde bestemt hvad du kunne for ham. håber de finder ud af hvad der var årsag til det.

til dig

Anmeld

28. februar 2011

PernilleB

Ej, det gør mig vrikelig ondt at høre... Han har tydeligvis ikk haft det helt godt, så måske var det godt han sov ind... Læste godt din historie, og han har jo tydeligvis ikke gjort de har ting med vilje..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.