Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min lille misser som mange af jer har i fuldt min lille historie om min kat som lige pludselig ud i et begyndt at skide pisse overalt i huset, og vi ku ikke få kontakt til ham overhovedet.. Han har været på dyrehospitalet hele natten, og er netop nu blevet ringet op og fået fortalt at han er død. Og jeg var ikke hos ham han blev ikke aflivet men har selv lagt sig til at dø min dejlige kat
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Århhhh, det gør mig virkelig ondt!
Åååååhh nej dog... det er jeg ked af at høre. Jeg har ikke fulgt med i den gl. tråd, men kender følelsen du må stå med nu... var det en gammel kat ?
Dk_lady skriver: Åååååhh nej dog... det er jeg ked af at høre. Jeg har ikke fulgt med i den gl. tråd, men kender følelsen du må stå med nu... var det en gammel kat ?
han var 5 år og har kun haft ham i en måned så der skal tages fat i tidligere ejer nu os selvom jeg ik kan få fat i hende
åhhh nej hvor er jeg ked af at høre det
stakkels misser og stakkels dig det er simpelthen frygteligt når det sker.. ja kender det jo
håber han får det godt i katte himmelen
Anonym skriver: min lille misser som mange af jer har i fuldt min lille historie om min kat som lige pludselig ud i et begyndt at skide pisse overalt i huset, og vi ku ikke få kontakt til ham overhovedet.. Han har været på dyrehospitalet hele natten, og er netop nu blevet ringet op og fået fortalt at han er død. Og jeg var ikke hos ham han blev ikke aflivet men har selv lagt sig til at dø min dejlige kat
nårh
men så den også haft det slemt
øv øv håber ikke den led for meget
læg dig i sofaen og se noget tv eller noget andet der kan få hjernen over på andre tanker
Anonym skriver: han var 5 år og har kun haft ham i en måned så der skal tages fat i tidligere ejer nu os selvom jeg ik kan få fat i hende
Forfærdeligt.. Så var han ikke speciel gammel jo.. Fejlede han noget, siden han gik hen og døde eller hvad har de fortalt dig ?
Åh nej
åh nej.... hvor er det forfærdeligt!
Nej hvor er det synd, føler med dig :-(
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128