Update : Dumme...kat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Anonym trådstarter

min lille misser
som mange af jer har i fuldt min lille historie om min kat som lige pludselig ud i et begyndt at skide pisse overalt i huset, og vi ku ikke få kontakt til ham overhovedet.. Han har været på dyrehospitalet hele natten, og er netop nu blevet ringet op og fået fortalt at han er død. Og jeg var ikke hos ham han blev ikke aflivet men har selv lagt sig til at dø min dejlige kat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

tazz

Århhhh, det gør mig virkelig ondt!

Anmeld

28. februar 2011

Laura.

Åååååhh nej dog... det er jeg ked af at høre. Jeg har ikke fulgt med i den gl. tråd, men kender følelsen du må stå med nu... var det en gammel kat ?  

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Dk_lady skriver:

Åååååhh nej dog... det er jeg ked af at høre. Jeg har ikke fulgt med i den gl. tråd, men kender følelsen du må stå med nu... var det en gammel kat ?  

han var 5 år og har kun haft ham i en måned så der skal tages fat i tidligere ejer nu os selvom jeg ik kan få fat i hende

Anmeld

28. februar 2011

kbm1

åhhh nej hvor er jeg ked af at høre det

stakkels misser og stakkels dig det er simpelthen frygteligt når det sker.. ja kender det jo

håber han får det godt i katte himmelen

Anmeld

28. februar 2011

millesofie

Anonym skriver:

min lille misser
som mange af jer har i fuldt min lille historie om min kat som lige pludselig ud i et begyndt at skide pisse overalt i huset, og vi ku ikke få kontakt til ham overhovedet.. Han har været på dyrehospitalet hele natten, og er netop nu blevet ringet op og fået fortalt at han er død. Og jeg var ikke hos ham han blev ikke aflivet men har selv lagt sig til at dø min dejlige kat

nårh

men så den også haft det slemt

øv øv håber ikke den led for meget

læg dig i sofaen og se noget tv eller noget andet der kan få hjernen over på andre tanker

Anmeld

28. februar 2011

Laura.

Anonym skriver:

han var 5 år og har kun haft ham i en måned så der skal tages fat i tidligere ejer nu os selvom jeg ik kan få fat i hende

Forfærdeligt.. Så var han ikke speciel gammel jo.. Fejlede han noget, siden han gik hen og døde eller hvad har de fortalt dig ?

Anmeld

28. februar 2011

RiUL

Åh nej 

Anmeld

28. februar 2011

Ni-ko-li-ne

åh nej.... hvor er det forfærdeligt!

Anmeld

28. februar 2011

Troldemommi

Nej hvor er det synd, føler med dig :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.