Hvad fanden sker der med min ryg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Becks

camillakrath skriver:

Jeg tænkte mig vist ikke om.

Men før jeg blev gravid havde jeg også mange problemer med lænden. Det der gør mig mest nervøs er de der "knæk" du nævner!

Ja, det er nærmest som om jeg skal tvinge det til og sige knæk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

camillakrath

Tutter skriver:

Ja, det er nærmest som om jeg skal tvinge det til og sige knæk

Ej det lyder bestemt ikke godt. Ofte er der jo muskler omkring lænden der skal trænes op. Men det tror jeg altså ikke på med det "knæk". Det lyder bare ubehageligt

Anmeld

27. februar 2011

Becks

camillakrath skriver:

Ej det lyder bestemt ikke godt. Ofte er der jo muskler omkring lænden der skal trænes op. Men det tror jeg altså ikke på med det "knæk". Det lyder bare ubehageligt

Det er det også :(

Nu har jeg lige prøvet strække efter.. Det måske egentlig ikke lænden, men stykket under.. Du ved lige over ballerevnen og så mest ud i højre side..

Anmeld

27. februar 2011

camillakrath

Tutter skriver:

Det er det også

Nu har jeg lige prøvet strække efter.. Det måske egentlig ikke lænden, men stykket under.. Du ved lige over ballerevnen og så mest ud i højre side..

Ja, mine smerter sad præcist det samme sted. Og også mest i den ene side. Håber virkelig din læge tager det seriøst for de smerter er bare så ubehagelige.

Anmeld

27. februar 2011

Anitta Kristiansen

lyder fuldstændig som mig nu er jeg godt nok gravid men fik smerten inden jeg vidste det. og har altid haft problemer med ryggen. tag til lægen og hør dem ad jeg fik øvelser og hjælper.  ellers kan de hvertfald fortælle hvad det skulle være. ellers massage på balderne det ogs godt

Anmeld

27. februar 2011

Becks

camillakrath skriver:

Ja, mine smerter sad præcist det samme sted. Og også mest i den ene side. Håber virkelig din læge tager det seriøst for de smerter er bare så ubehagelige.

Hmm, gad vide om man kan have en form for bækkenløsning, uden man er gravid.. Må ringe til dem imorgen..

Anmeld

27. februar 2011

camillakrath

Tutter skriver:

Hmm, gad vide om man kan have en form for bækkenløsning, uden man er gravid.. Må ringe til dem imorgen..

Man kan ihvertfald godt have bækkengener. Men tror det er mere din lænd end bækkengener. For så mærker man tit til det mange andre steder også

Anmeld

27. februar 2011

Becks

camillakrath skriver:

Man kan ihvertfald godt have bækkengener. Men tror det er mere din lænd end bækkengener. For så mærker man tit til det mange andre steder også

Ja det har du nok ret i..

Tak for svarene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.