Hvad fanden sker der med min ryg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.505 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Becks

Av av siger jeg bare

Det sidder lige i lænden, føles ikke som noget der sidder i klemme..

Det gør ikke ondt når jeg går, står eller ligger..
Men når jeg sætter mig ned, rejser mig op eller bukker mig forover, kommer der en SINDSSYG smerte i lænden, når jeg har siddet og ligget lidt forsvinder smerten..
 Når jeg rejser mig op, låser det hele og så skal jeg lægge alt vægt over på  venstre ben, og så siger det knæk

Bare lige et av indlæg herfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Tutter skriver:

Av av siger jeg bare

Det sidder lige i lænden, føles ikke som noget der sidder i klemme..

Det gør ikke ondt når jeg går, står eller ligger..
Men når jeg sætter mig ned, rejser mig op eller bukker mig forover, kommer der en SINDSSYG smerte i lænden.. Når jeg rejser mig op, låser det hele og så skal jeg lægge alt vægt over på  venstre ben, og så siger det knæk

Bare lige et av indlæg herfra..

afsted til læge eller fys siger jeg bare...

Anmeld

27. februar 2011

Becks

Ni-ko-li-ne skriver:

afsted til læge eller fys siger jeg bare...

Tænkte på, det kan vel ikke være blære betændelse eller ÆL vel? For har nemlig ÆL og tisser enormt meget idag også, hvilket jeg ikke plejer.. Dumt spørgsmål I know

Anmeld

27. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Tutter skriver:

Tænkte på, det kan vel ikke være blære betændelse eller ÆL vel? For har nemlig ÆL og tisser enormt meget idag også, hvilket jeg ikke plejer.. Dumt spørgsmål I know

kan godt ske at det kan være hormonelt...

når du sætter dig/bøjer dig forover, stråler smerten så nogen steder hen? for så er der noget nerve halløj...

jeg ville nok tage til lægen for en sikkerhedsskyld... og evt få en henvisning til fys...  når der er noget som knækker kunne der være noget skævt eller noget der har rykket sig en smule:0)

Anmeld

27. februar 2011

Becks

Ni-ko-li-ne skriver:

kan godt ske at det kan være hormonelt...

når du sætter dig/bøjer dig forover, stråler smerten så nogen steder hen? for så er der noget nerve halløj...

jeg ville nok tage til lægen for en sikkerhedsskyld... og evt få en henvisning til fys...  når der er noget som knækker kunne der være noget skævt eller noget der har rykket sig en smule:0)

Ja må lige høre lægen imorgen..

Nej stråler ingen steder hen.. Jeg har en arbejdsskade i højre side af ryggen, som er en discus med lændehold og føles slet ikke som når den driller..

Tænker også der måske sidder noget i klemme.. Øv altså..

Anmeld

27. februar 2011

camillakrath

Jeg synes det lyder som bækkenet. Jeg har lige fået konstateret bækkenløsning, og de smerter jeg havde i starten i lænden lyder meget som dine. Tror det er bækkengener!

Anmeld

27. februar 2011

Becks

camillakrath skriver:

Jeg synes det lyder som bækkenet. Jeg har lige fået konstateret bækkenløsning, og de smerter jeg havde i starten i lænden lyder meget som dine. Tror det er bækkengener!

Kan det godt gå i lænden?

Jamen jeg er ikke gravid og har aldrig været det

Anmeld

27. februar 2011

camillakrath

Tutter skriver:

Kan det godt gå i lænden?

Jamen jeg er ikke gravid og har aldrig været det

Ej undskyld søde - det er jeg ked af så

Anmeld

27. februar 2011

Becks

camillakrath skriver:

Ej undskyld søde - det er jeg ked af så

Det skal du ikke undskylde

Anmeld

27. februar 2011

camillakrath

Tutter skriver:

Det skal du ikke undskylde

Jeg tænkte mig vist ikke om.

Men før jeg blev gravid havde jeg også mange problemer med lænden. Det der gør mig mest nervøs er de der "knæk" du nævner!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.