Fødselsdag og..........tudetur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

sarahb

Stakkels lille Ida og Jan, han har jo helt sikkert haft mere ondt i sit fader hjerte end ida havde i fingeren. Puha det er bare det værste..
Lyder godt med Jonas gaver og et par converse går man aldrig forkert af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Jules

Ihhh Mette.... Det var godt du fik trøstet manden også  Hihihi

Først gang jeg skulle klippe Viktors negle med en neglesklipper gik det os galt  Stakkels knægt altså.. Meeeen det var nu glemt efter få sec...Hihi

Dejligt at Jonas fik sin livret og en masse gode gaver....

Nu har jeg helt lyst til stegt flæsk og persillesovs.... Hvad er der specielt ved Jans måde?

Det tror jeg vi skal have i morgen for idag skal jeg med naboen til pomdeluxe tøj party så den står på noget meget nemt idag 

Anmeld

28. februar 2011

Milka

familiekaos på badeværelset!! men mon ikke det sker for alle, at man kommer til at nappe lidt i fingeren, det har jeg da også gjort  (ville nok konfiskere tre-i-eneren fra manden alligevel ). og mon ikke ida har glemt det allerede? fik ikke sagt hvor glad jeg blev over at læse at hun tilsyneladende 'kun' har taget fysisk skade af vaccinen. det er da helt vildt!! hvordan går det med hende? siger hun noget endnu?

Anmeld

28. februar 2011

Milka

og tillykke med det store barn!!

Anmeld

28. februar 2011

anna-jonas

Milka skriver:

familiekaos på badeværelset!! men mon ikke det sker for alle, at man kommer til at nappe lidt i fingeren, det har jeg da også gjort  (ville nok konfiskere tre-i-eneren fra manden alligevel ). og mon ikke ida har glemt det allerede? fik ikke sagt hvor glad jeg blev over at læse at hun tilsyneladende 'kun' har taget fysisk skade af vaccinen. det er da helt vildt!! hvordan går det med hende? siger hun noget endnu?

Tak, Camilla..........................

Ja, damen snakker som et vandfald, og forstår næsten alt. Hun er næsten alderssvarende udviklet sprogligt..................og det er bare så skønt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.