Fødselsdag og..........tudetur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.963 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

anna-jonas

Jonas har haft en dejlig fødselsdag i dag.................og har fået en kæmpe bunke penge, nyt tøj, kamel-drikkedunk, og converse..............han fik sin livret stegt flæsk med persillesovs ala Jan's style.........og var vældig tilfreds.

Tudeturen kom sig af, at Jan lige havde haft Ida i bad...........og jeg var ved at have Anna i bad. Jan ville klippe Ida's negle med en negleklipper................og fik så af en eller anden grund, klippet det yderste af fingerspidsen af. HOLD DA SÅ KÆFT, hvor begyndte jeg at tude.........og skælde, og tude, og skælde............Ida græd helt utrøsteligt, Anna græd over at Ida og jeg græd............og Jan stod bare der og vidste slet ikke hvad han skulle gøre. Han bandt en lille stofble om fingeren, og tog Ida med ind i vores seng...........så trøstede han hende, og fik givet hende plaster på.

Manden har været så bund ulykkelig i aften..........så ulykkelig, at jeg blev nød til at trøste ham med en omgang på lagenet (ikke noget at kimse af).

Puhhhh...........godt det er mandag i morgen......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

Jonas har haft en dejlig fødselsdag i dag.................og har fået en kæmpe bunke penge, nyt tøj, kamel-drikkedunk, og converse..............han fik sin livret stegt flæsk med persillesovs ala Jan's style.........og var vældig tilfreds.

Tudeturen kom sig af, at Jan lige havde haft IDa i bad...........og jeg var ved at have Anna i bad. Jen ville klippe Ida's negle med en negleklipper................og fik så af en eller anden grund, klippet det yderste af fingerspidsen af. HOLD DA SÅ KÆFT, hvor begyndte jeg at tude.........og skælde, og tude, og skælde............Ida græd helt utrøsteligt, Anna græd over at Ida og jeg græd............og Jan stod bare der og vidste slet ikke hvad han skulle gøre. Han bandt en lille stofble om fingeren, og tog Ida med ind i vores seng...........så trøstede han hende, og fik givet hende plaster på.

Manden har været så bund ulykkelig i aften..........så ulykkelig, at jeg blev nød til at trøste ham med en omgang på lagenet (ikke noget at kimse af).

åh nej Mette, jeg kom også til at nippe Nikoline i fingeren den ene gang... det blødte slet ikke men hun husker det endnu!!!! man får det bare SÅ skidt!!!

men sandheden er, at det er ret grænseoverskridende at klippe negle på børn! og jeg tror rigtig mange kommer til at nippe forkert!!!

stort trøsteknus!!!

hvordan går det med feberen hos Anna!!??

Anmeld

27. februar 2011

Ida.

Hehe Mette det er da en måde at få en mand i godt humør på

Men altså, tænk sig, at han klippede noget af hendes finger af  ikke for stort et stykke vel!!? (siger jeg, der sidder med fingeren bundet godt ind, da jeg skar en luns af min finger med en lidt for skarp kniv i fredags!!!)

Lyder som om, Jonas har haft en dejlig fødselsdag - hvordan går det med ham? Og hvad med Anna og skarlagensfeberen...?

Anmeld

27. februar 2011

oo

jeg har altså også klippet Sol lidt i nallerne - men jeg er dælme aldrig blevet trøstet med sex

dejligt at Jonas havde en god fødselsdag - også selvom den endte i tudefest

Anmeld

27. februar 2011

anna-jonas

Ni-ko-li-ne skriver:

åh nej Mette, jeg kom også til at nippe Nikoline i fingeren den ene gang... det blødte slet ikke men hun husker det endnu!!!! man får det bare SÅ skidt!!!

men sandheden er, at det er ret grænseoverskridende at klippe negle på børn! og jeg tror rigtig mange kommer til at nippe forkert!!!

stort trøsteknus!!!

hvordan går det med feberen hos Anna!!??

Hun er feberfri, og er enormt tapper når hun skal have penicillin 3 gange om dagen...................selvom det smager afskyeligt, så er det bare ned med det..........og så drikke vand bagefter. I morgen skal hun dog ud til Mormor, da hun slet ikke er klar til en hård dag i børnehaven.

Anmeld

27. februar 2011

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

Hun er feberfri, og er enormt tapper når hun skal have penicillin 3 gange om dagen...................selvom det smager afskyeligt, så er det bare ned med det..........og så drikke vand bagefter. I morgen skal hun dog ud til Mormor, da hun slet ikke er klar til en hård dag i børnehaven.

godt! at høre...

og endnu en gang tillykke med din store knægt!!!!!

Anmeld

27. februar 2011

AnneBJ

Jamen altså, sikke en omgang!  Godt Jonas har haft en dejlig fødselsdag, og at Jan og dig fik trøstet hinanden! 

Anmeld

27. februar 2011

anna-jonas

idamaria83 skriver:

Hehe Mette det er da en måde at få en mand i godt humør på

Men altså, tænk sig, at han klippede noget af hendes finger af  ikke for stort et stykke vel!!? (siger jeg, der sidder med fingeren bundet godt ind, da jeg skar en luns af min finger med en lidt for skarp kniv i fredags!!!)

Lyder som om, Jonas har haft en dejlig fødselsdag - hvordan går det med ham? Og hvad med Anna og skarlagensfeberen...?

Nej, det var bare et lille nip...........men lige i "blommen", så det blødte kraftigt. Man jeg kan bare ikke have det.................IDa har været igennem nok smerter i hendes lille liv...............så denne løvemor brøler sgu' højt, når sådan noget sker.

Jan var helt ødelagt..................for det var jo slet kke hans mening. Men halloooooo..............man bruger da ikke en 3-i-ener på små babynegle, vel?? Vi er enige om, at det er MIG, der klipper tøsernes negle fremover.

Anmeld

27. februar 2011

lion

anna-jonas skriver:

Tudeturen kom sig af, at Jan lige havde haft Ida i bad...........og jeg var ved at have Anna i bad. Jan ville klippe Ida's negle med en negleklipper................og fik så af en eller anden grund, klippet det yderste af fingerspidsen af. HOLD DA SÅ KÆFT, hvor begyndte jeg at tude.........og skælde, og tude, og skælde............Ida græd helt utrøsteligt, Anna græd over at Ida og jeg græd............og Jan stod bare der og vidste slet ikke hvad han skulle gøre. Han bandt en lille stofble om fingeren, og tog Ida med ind i vores seng...........så trøstede han hende, og fik givet hende plaster på.

Stort tillykke med rengen i dag.

Hvor lyder det bare super godt at han havde en god fødselsdag og fik gode gaver.

AVVVVVV må det ha gjort ondt, det er lige præsic derfor jeg gør det herhjemme, Jacob "tør" ikke af den grund.

Men jeg tror Jan godt kunne li, hans "undskyldning".

Dejligt at hører Anna har det bedre, har endnu ikek lige fået læst indlægget om hun var syg.

Vi selv havde en super dag, skal nok lave et indlæg om det. Men ikke i dag, var først hjemme kl. 21.30

Anmeld

28. februar 2011

TbCp

Fniiiis.... tør ikke fortælle Carsten om det for så begynder han da at klippe Liva i fingrene

Men dejligt at resten af dagen var god og at Jonas havde en god fødselsdag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.