For helvede altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Phoenix skriver:

Enig

Og hvor gammelt er barnet ? Små spædbørn kan jo ikke tåle at være væk fra deres mor længere tid af gangen. Men aflastning er der jo brug for alligevel. Og du siger at hun ( moderen ) siger, at barnet græder en del. Kunne barnet evt have kolik ? For at stå alene med en et kolik-barnet er pissehårdt !!  

Barnet er 7 måneder, og føler bestemt også jeg udviser forståelse, jeg er rigtig glad for hans barn, og vil også gøre alt jeg kan for at barnet har det godt, netop derfor jeg sagde jeg synes han skulle aflaste moderen lidt, men det er da lidt svært, at høre på at han skal sove der.

De har mødtes flere gange for at snakke, jeg har intet sagt, tværtimod - så det forståelses problem der bliver gjort udtryk for jeg har, skal pakkes lidt væk synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Tro mig, jeg ved hvordan du har det med det - det er så skide frustrerende at man jo godt ved hvad der ville være det bedste for barnet/børnene, og så samtidig sidder man og føler sig barnlig fordi man ikke kan overskue tanken om det.

Men det bedste ville da være hvis han kunne sove på sofaen og tage sig af den lille, så mor kunne få lidt søvn. Jeg synes ikke det handler om at han giver hende håb om mere, men at han viser sig som en ansvarlig far. Han er gået fra hende! Og han har valgt dig. Det skal du huske på. Men han er også far, og det er altså vigtigst.

Jeg tolker det som at barnet ikke er særligt gammelt, og så er det måske ikke hensigtsmæssigt at han henter barnet, men han bliver jo nødt til at være der for sit barn.....

Det er hammer hårdt at finde en mand med børn, når man er usikker på hans forhold til barnets mor! Man skal sluge maaaange kameler.

Barnet er 7 måneder, og igen, jeg har sagt til ham at han altid skal sætte hans datter først, og det gør han også, hendes problem er, at hun altid har været ekstremt jaloux, han har aldrig måtte have hverken mande, eller kvinde venner, og da han så idag er ude og spise med hans bedste veninde, laver hun det nummer der.

Hun gjorde det endda da han skulle i biografen med hans kusine, for hende kan hun heller ikke lide.

Jeg ved snart ikke hvad der er mest hensigtsmæssigt for det barn, for det er hende der gør hende ked af det fordi hun er helt væk, desuden, har der aldri været problemer når vi er sammen med hende, men jeg ved det jo heller ikke 100%.

En anden ting er, at der var enighed om deres brud, han lagde ud med at sige han ikke synes det gik som det skulle, og hun sagde at det synes hun heller ikke, så det var bedst at stoppe imens legen var god.

Anmeld

27. februar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Åhhhhhh piger! Ved ikke hvad jeg skal gøre.

Fandt drømmemanden da han stadig havde hans forlovede og de skulle have barn, jeg gjorde naturligvis intet, for vil ikke være homewrecker så at sige.

Han forelskede sig så åbenbart også i mig, og endte med at gå fra hende, og fortælle mig om hans følelser, vi dater så nu, og det er fantastisk, er så lykkelig for ham ..

Men hun bliver ved med at komme i vejen, han bor hos hans forældre lige for tiden pga bruddet, og tog i aften ud for at spise med en veninde, som han ikke har snakket med i flere år, fordi hans x ikke ville have han havde veninder.

Imens han sidder der, ringer hun pludselig og råber og skriger af ham, ligger på, og fandme om hun ikke så ringer til hans mor og siger at hun ikke kan klare at sidde alene med deres barn, og at hun græder om kap med barnet!

Hans mor ringer så til ham for at sige han skal tage derned og sove ved dem, WTF! Jeg sagde så om det ikke var en idé han bare hentede deres barn, så hun kunne blive aflastet lidt, for i mine øjne hjælper det fandme da ikke, at han skal tage ned og sove hos hende hver gang hun knækker!

Er det bare mig eller hvad??

Nej Nej .. Jeg syns bestemt ikke det er okay at han tager hjem og sover ved hende fordi hun har brug for aflastning .. 

Så kan han da tage barnet med hjem til jer i stedet for og sove hos hende ?? Men jeg syns også det er underligt at det er hans mor der har sagt det .. Hmm .... 

En på 7 mdr. kan godt være væk fra sin mor en enkelt nat

Jeg ville ikke have det god med det i hvert fald .. 

Men derimod , hvis han kommer og siger til dig at han tager derhen og hjælper hende en enkelt nat , så burde du selvf. også stole på ham og prøve og forstå ..

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Nej Nej .. Jeg syns bestemt ikke det er okay at han tager hjem og sover ved hende fordi hun har brug for aflastning .. 

Så kan han da tage barnet med hjem til jer i stedet for og sove hos hende ?? Men jeg syns også det er underligt at det er hans mor der har sagt det .. Hmm .... 

En på 7 mdr. kan godt være væk fra sin mor en enkelt nat

Jeg ville ikke have det god med det i hvert fald .. 

Men derimod , hvis han kommer og siger til dig at han tager derhen og hjælper hende en enkelt nat , så burde du selvf. også stole på ham og prøve og forstå ..

Stoler også på ham ska , det er bare alt det der med at hun altid ringer hvis hun ved han er ude med venner eller lign. og prøver at få ham til at sove, han havde ikke set hans bedste veninde i 3 år pga hende, så nu skulle han endelig ud, og så ringer hun til hans forældre og går, pænt sagt, i koma.

Hun var selv med til det brud.

Hans forældre støtter ham meget, og han valgte så også til sidst at sige nej til det, da det kun er, for at få ham til at blive væk fra ting der glæder ham, og det forstod de så også da han sagde det.

Anmeld

27. februar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Stoler også på ham ska , det er bare alt det der med at hun altid ringer hvis hun ved han er ude med venner eller lign. og prøver at få ham til at sove, han havde ikke set hans bedste veninde i 3 år pga hende, så nu skulle han endelig ud, og så ringer hun til hans forældre og går, pænt sagt, i koma.

Hun var selv med til det brud.

Hans forældre støtter ham meget, og han valgte så også til sidst at sige nej til det, da det kun er, for at få ham til at blive væk fra ting der glæder ham, og det forstod de så også da han sagde det.

Okay .. Jeg kan godt forstå dig .. 

Men det kan jo være hun havde brug for lidt luft hvis hun var tæt knyttet med hans forældre .. Jeg kan egentlig se det lidt fra begge sider .. Men at være over ham på den måde efter bruddet syns jeg er for meget .. 

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Okay .. Jeg kan godt forstå dig .. 

Men det kan jo være hun havde brug for lidt luft hvis hun var tæt knyttet med hans forældre .. Jeg kan egentlig se det lidt fra begge sider .. Men at være over ham på den måde efter bruddet syns jeg er for meget .. 

Lige præcis, han siger til hende på dagsbasis, at hun bare skal ringe, så skal han nok komme og tage hende med så hun kan få lidt ro, og der er hun helt okay, men tager han ud med et familiemedlem, veninde eller ven ringer hun hver gang, den er stensikker...

Men den der idag, pyha den fik mig altså til at koge lidt.

Anmeld

27. februar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Lige præcis, han siger til hende på dagsbasis, at hun bare skal ringe, så skal han nok komme og tage Lærke med så hun kan få lidt ro, og der er hun helt okay, men tager han ud med et familiemedlem, veninde eller ven ringer hun hver gang, den er stensikker...

Men den der idag, pyha den fik mig altså til at koge lidt.

Okay kan godt se det lyder lidt underligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.