Åhhhhhh piger! Ved ikke hvad jeg skal gøre.
Fandt drømmemanden da han stadig havde hans forlovede og de skulle have barn, jeg gjorde naturligvis intet, for vil ikke være homewrecker så at sige.
Han forelskede sig så åbenbart også i mig, og endte med at gå fra hende, og fortælle mig om hans følelser, vi dater så nu, og det er fantastisk, er så lykkelig for ham ..
Men hun bliver ved med at komme i vejen, han bor hos hans forældre lige for tiden pga bruddet, og tog i aften ud for at spise med en veninde, som han ikke har snakket med i flere år, fordi hans x ikke ville have han havde veninder.
Imens han sidder der, ringer hun pludselig og råber og skriger af ham, ligger på, og fandme om hun ikke så ringer til hans mor og siger at hun ikke kan klare at sidde alene med deres barn, og at hun græder om kap med barnet!
Hans mor ringer så til ham for at sige han skal tage derned og sove ved dem, WTF! Jeg sagde så om det ikke var en idé han bare hentede deres barn, så hun kunne blive aflastet lidt, for i mine øjne hjælper det fandme da ikke, at han skal tage ned og sove hos hende hver gang hun knækker!
Er det bare mig eller hvad??
Anmeld