SØGER brugt billig altanbarnevogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. marts 2011

Happiness

Kongmulle skriver:

Okay Har set på et par stykker,men de er tæt på os,. MEN manden skal til kbh her om et par timer, så hvis vi kunne nå at finde ud af noget, kan han da lige komme forbi med den til dig. Send mig en pb hvis det er

Sødt af dig at tænke på mig. Men kan jeg slet ikke tage imod. Det ville være alt for meget.

Og har masser af tid til at finde en. Så håber der dukker en op i nærheden

Men MANGE tak! Det er utroligt hvor søde folk er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

isimaven

Hej!

jeg har en gammel gammel en på loftet det er nok en scania eller brio fra 90'erne... i blågråt imiteret læder, den kan køre og er uden mug men det er vist også det eneste den kan prale af

den kan du få for 200 kroner men vi bor på lolland så den ville kunne flyde med ind til byen når vi skal til kbh næste gang 

mvh. Rakel

Anmeld

10. marts 2011

Happiness

isimaven skriver:

Hej!

jeg har en gammel gammel en på loftet det er nok en scania eller brio fra 90'erne... i blågråt imiteret læder, den kan køre og er uden mug men det er vist også det eneste den kan prale af

den kan du få for 200 kroner men vi bor på lolland så den ville kunne flyde med ind til byen når vi skal til kbh næste gang 

mvh. Rakel

Hej.

Det vil jeg meget gerne! Og hvis det blir maj eller derefter, så er jeg på barsel, og så er det lettere at tage ind til byen, når I kommer til København.

Anmeld

10. marts 2011

isimaven

MaybeMe skriver:

Hej.

Det vil jeg meget gerne! Og hvis det blir maj eller derefter, så er jeg på barsel, og så er det lettere at tage ind til byen, når I kommer til København.

jamen det er da en deal

jeg giver besked om hvornår jeg skal til byen

hilsen Rakel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.