SØGER brugt billig altanbarnevogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.287 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Happiness

Hej alle i skønne kvinder i københavnsområdet 

Er der tilfældigvis nogle derude som står med en gammel rusten barnevogn, som bare står og optager støv?

Den behøver ikke at have lift og at kunne køre, så længe selve barnevognskassen er i tip top. Så der ik er noget sundhedskadeligt for bebsen....

Alt efter tilstand vil vi max give omkring de 600kr. Men ser gerne den er lidt billigere, da vores krav ikke er store...

Vi bor selv i KBH S, og har ik bil, så kunne være rart at kunne afhente den tæt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Skouboe

Jeg har en gammel Odder stående, der vil være perfekt som altanbarnevogn. Den kan godt køre, men er ikke super god at køre med. Der følger lift og forlæder med, men desværre ikke madras. Den er mørkeblå og lidt falmet.

I kan få den for 300 og jeg kan få manden til at tage den med på arbejde, så den kan hentes i Valby.

Jeg tager gerne et par billeder, hvis du stadig er interesseret?

Anmeld

7. marts 2011

Happiness

Skouboe skriver:

Jeg har en gammel Odder stående, der vil være perfekt som altanbarnevogn. Den kan godt køre, men er ikke super god at køre med. Der følger lift og forlæder med, men desværre ikke madras. Den er mørkeblå og lidt falmet.

I kan få den for 300 og jeg kan få manden til at tage den med på arbejde, så den kan hentes i Valby.

Jeg tager gerne et par billeder, hvis du stadig er interesseret?

Du må meget gerne sende et billede. Er meget interesseret. Den behøver jo ik at kunne køre super, da den som sagt bare skal stå på altanen Så længe vi lige kan klare at køre den hjem til Amager ;-)

Jeg har fri torsdag, så der ville jeg evt. godt kunne hente den, uanset tidspunkt.

Anmeld

7. marts 2011

Skouboe

MaybeMe skriver:

Du må meget gerne sende et billede. Er meget interesseret. Den behøver jo ik at kunne køre super, da den som sagt bare skal stå på altanen Så længe vi lige kan klare at køre den hjem til Amager ;-)

Jeg har fri torsdag, så der ville jeg evt. godt kunne hente den, uanset tidspunkt.

Jeg smider lige et par billeder ind her i indlægget i morgen. Den står på min yngste datters værelse og fylder lige pt, og hun sover...

Anmeld

7. marts 2011

Happiness

Skouboe skriver:

Jeg smider lige et par billeder ind her i indlægget i morgen. Den står på min yngste datters værelse og fylder lige pt, og hun sover...

Super og tak. Så tjekker jeg det lige i morgen efter job.

Anmeld

9. marts 2011

Skouboe

Jeg er ked af at jeg ikke lige fik vendt tilbage til dig. Da jeg sagde jeg ville sælge den, blev mine svigerforældre lidt kede af det, og fortalte at de sådan set gerne ville have den op til dem, så det var lidt nemmere for dem, når de passer vores unger, og det kunne jeg jo dårligt sige nej til, så vi sender den derop istedet. jeg beklager ulejligheden

Anmeld

9. marts 2011

Happiness

Skouboe skriver:

Jeg er ked af at jeg ikke lige fik vendt tilbage til dig. Da jeg sagde jeg ville sælge den, blev mine svigerforældre lidt kede af det, og fortalte at de sådan set gerne ville have den op til dem, så det var lidt nemmere for dem, når de passer vores unger, og det kunne jeg jo dårligt sige nej til, så vi sender den derop istedet. jeg beklager ulejligheden

Det er helt ok. Jeg leder bare videre

Anmeld

9. marts 2011

Kongmulle

Hejsa

Har ikke lige en vogn stående,men vil gerne hjælpe dig med at lede efter en Har du nogle krav til den?

Anmeld

9. marts 2011

Happiness

Kongmulle skriver:

Hejsa

Har ikke lige en vogn stående,men vil gerne hjælpe dig med at lede efter en Har du nogle krav til den?

Hvor er du sød. Nej ingen krav, andet end den ikke må være sundhedskadelig for baby Så selve kassen skal være iorden. Og så helst så tæt på Amager (sundbyen) som muligt, da vi ikke har bil...

Anmeld

9. marts 2011

Kongmulle

MaybeMe skriver:

Hvor er du sød. Nej ingen krav, andet end den ikke må være sundhedskadelig for baby Så selve kassen skal være iorden. Og så helst så tæt på Amager (sundbyen) som muligt, da vi ikke har bil...

Okay Har set på et par stykker,men de er tæt på os,. MEN manden skal til kbh her om et par timer, så hvis vi kunne nå at finde ud af noget, kan han da lige komme forbi med den til dig. Send mig en pb hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.