@nn@ skriver:
Ja, synes også det er trist, da jeg sådan set har lyst 7 dage i ugen 
Jeg har heller ikke lyst til at han skal se mig uden tøj, men har alligevel lyst til at mærke ham tæt på, og være intim - og mit største problem er min mave/hofterne - så jeg er altså næsten altid iført en t-shirt eller top, og manden har ikke sagt noget til det..
Jeg havde en prøvetime i Loop i sidste uge, og melder mig ind imorgen, for nu skal der altså ske bare en smule
Jeg er så priviligeret at jeg alt for meget tid, så jeg ser det som et tidsfordriv - hvilket også gør det lettere for mig at komme igang..
Er det et fitness center?
Jeg fandt ud af for ikke så mange uger siden at vi har et motionsrum i den her by jeg bor i (en lille by 20 km fra en storby) og det koster kun 1200kr om året og så må man komme og gå lige så tit man vil. Så jeg vil prøve og se og jeg ikke kan finde ud af et eller andet med den lille så jeg kan komme der over en time hver anden dag. Har overvejet at gøre det i hans middagslur for der plejer han og sove i 3 timer. Eller når jeg skal aflevere den store i dagpleje så plejer han også og sove i halvanden time.
Ja det er nemmere at komme i gang når man ikke har børn eller noget man skal passe
Anmeld