Vred af dårlig selvtillid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Anitta Kristiansen

jeg tror nu din mand er ligeglad med hvordan du ser ud ellers ville han ikke have lyst til sex. og sex er jo den bedste kondi. og det kan give god selvtillid. du danner en masse hormoner som giver det ekstra pust. men en gåtur og løbetur er også med til omkring det samme, der dannes også en masse hormoner som kan være med til at danne positive tanker og det føles godt der efter så bare igang og jo mere man komme igang jo sværre bliver det at komme af med igen. kender en som skal løbe min 30 km om ugen ellers er den helt galt på den og hun gad ikke løbe til at starte med nu vil hun ikke af med det igen så er bare igang giver et fantastisk overskud bare igang og nyd det! og nyd friheden med de gå/løbe ture

et  herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Anonym trådstarter

@nn@ skriver:

Ja, synes også det er trist, da jeg sådan set har lyst 7 dage i ugen

Jeg har heller ikke lyst til at han skal se mig uden tøj, men har alligevel lyst til at mærke ham tæt på, og være intim - og mit største problem er min mave/hofterne - så jeg er altså næsten altid iført en t-shirt eller top, og manden har ikke sagt noget til det..

Jeg havde en prøvetime i Loop i sidste uge, og melder mig ind imorgen, for nu skal der altså ske bare en smule Jeg er så priviligeret at jeg alt for meget tid, så jeg ser det som et tidsfordriv - hvilket også gør det lettere for mig at komme igang..

Er det et fitness center?

Jeg fandt ud af for ikke så mange uger siden at vi har et motionsrum i den her by jeg bor i (en lille by 20 km fra en storby) og det koster kun 1200kr om året og så må man komme og gå lige så tit man vil. Så jeg vil prøve og se og jeg ikke kan finde ud af et eller andet med den lille så jeg kan komme der over en time hver anden dag. Har overvejet at gøre det i hans middagslur for der plejer han og sove i 3 timer. Eller når jeg skal aflevere den store i dagpleje så plejer han også og sove i halvanden time.
Ja det er nemmere at komme i gang når man ikke har børn eller noget man skal passe

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

jeg tror nu din mand er ligeglad med hvordan du ser ud ellers ville han ikke have lyst til sex. og sex er jo den bedste kondi. og det kan give god selvtillid. du danner en masse hormoner som giver det ekstra pust. men en gåtur og løbetur er også med til omkring det samme, der dannes også en masse hormoner som kan være med til at danne positive tanker og det føles godt der efter så bare igang og jo mere man komme igang jo sværre bliver det at komme af med igen. kender en som skal løbe min 30 km om ugen ellers er den helt galt på den og hun gad ikke løbe til at starte med nu vil hun ikke af med det igen så er bare igang giver et fantastisk overskud bare igang og nyd det! og nyd friheden med de gå/løbe ture

et  herfra 

Ja du har nok ret. Det vil nok give en form for 'fritid' for mig hvis jeg lige kan komme ud i en time for mig selv. Må lige afprøve det fra i morgen af og så se hvad der fungere bedst for mig
Mange tak for tippet

Anmeld

27. februar 2011

Nenus

Anonym skriver:

Er det et fitness center?

Jeg fandt ud af for ikke så mange uger siden at vi har et motionsrum i den her by jeg bor i (en lille by 20 km fra en storby) og det koster kun 1200kr om året og så må man komme og gå lige så tit man vil. Så jeg vil prøve og se og jeg ikke kan finde ud af et eller andet med den lille så jeg kan komme der over en time hver anden dag. Har overvejet at gøre det i hans middagslur for der plejer han og sove i 3 timer. Eller når jeg skal aflevere den store i dagpleje så plejer han også og sove i halvanden time.
Ja det er nemmere at komme i gang når man ikke har børn eller noget man skal passe

Ja, det er et fitness center Med et godt koncept, synes jeg

Det lyder da som en god ide! - Man kan jo også godt have børnene med i sådanne centre og motionsrum, det har jeg ihvertfald intet imod at andre gør. Og så er det jo en rimelig pris!

Anmeld

27. februar 2011

Anitta Kristiansen

det er tid til dig selv hvor du kan nøjes med kun at tænke på dig. så kan livet som mor ligges på hylden i den tid og få overskud til dig selv også har du meget mere overskud til at være den mor når du kommer hjem

og så lidt håber bare du kan få det bedre kender det selv men nyd din mand stadig tænder på dig. og håber nogle gåture kan hjælpe på du selv kan se det

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

@nn@ skriver:

Ja, det er et fitness center Med et godt koncept, synes jeg

Det lyder da som en god ide! - Man kan jo også godt have børnene med i sådanne centre og motionsrum, det har jeg ihvertfald intet imod at andre gør. Og så er det jo en rimelig pris!

Ja jeg har også tit set i tv at mødre har deres børn med i motionscenter. Så det kan jeg heller ikke se noget galt i

Men det er bare med at komme igang så vi kan få det lidt bedre med os selv

Anmeld

27. februar 2011

Nenus

Anonym skriver:

Ja jeg har også tit set i tv at mødre har deres børn med i motionscenter. Så det kan jeg heller ikke se noget galt i

Men det er bare med at komme igang så vi kan få det lidt bedre med os selv

Nemlig!

Held og lykke!  

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

@nn@ skriver:

Nemlig!

Held og lykke!  

Tak og i lige måde

Tak for snakken

Anmeld

27. februar 2011

Nenus

Anonym skriver:

Tak og i lige måde

Tak for snakken

Selv tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.