Anonym skriver:
Okey det er da egentlig trist. Her har vi så altid været glade for sex men efter jeg har født den sidste så har lysten bare slet ikke været der. Det er som om at jeg fødte sex-lysten den dag jeg fødte min søn. Den er helt væk. Og når jeg så har fået en så dårlig selvtillid så har jeg bare heller ikke lyst for vil ikke have at han skal se mig uden tøj på. Han må heller ikke se mig skifte tøj. Og det er da træls når kæresten så gerne vil og nærmest tvinger mig hver dag. Han har endda spurgt mig og jeg har en anden fordi han ikke kunne forstå hvorfor jeg aldrig ville have sex med ham..
Me jeg må simpelthen bare tage mig sammen og så gå nogle ture og spise noget sund mad.
Ja, synes også det er trist, da jeg sådan set har lyst 7 dage i ugen 
Jeg har heller ikke lyst til at han skal se mig uden tøj, men har alligevel lyst til at mærke ham tæt på, og være intim - og mit største problem er min mave/hofterne - så jeg er altså næsten altid iført en t-shirt eller top, og manden har ikke sagt noget til det..
Jeg havde en prøvetime i Loop i sidste uge, og melder mig ind imorgen, for nu skal der altså ske bare en smule
Jeg er så priviligeret at jeg alt for meget tid, så jeg ser det som et tidsfordriv - hvilket også gør det lettere for mig at komme igang..
Anmeld