Hvad gør vi galt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2008

eliasogmor

twinboys skriver:

Åhhh hvor jeg føler med dig...

Men jeg synes du skal få jer nogle faste rutiner hver aften... Tisse, i nattøjet, få børstet tænder ud at få lidt at drikke...
Så ind i seng med en godnatsang... Et kram , et kys... Godnat og sov godt... Elsker dig og vi ses imorgen...

OG SÅ UD....

Han mangler ikke noget... Han prøver grænser... Det tager måske en uge højst 14 dage så har han lært det... Lad være med at gå ind når han kalder... Står han op og går ud til jer... Tag ham i hånden og følg ham tilbage og sig stille og roligt " godnat skat" og gå igen... HOLD FAST...

Måske kommer han 20 gange og send ham alle 20 gange retur med samme blide stemme GODNAT SKAT og ¨gå igen ... Vi kan vædde på at om 2 uger så lægger han sig bare til og sover...

Held og lykke med opgaven... Giv ikke op...

Knuzer fra Majbritt(H)

ja ligesom de gør i nanny 911.....:))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2008

twinboys

eliasogmor skriver:

twinboys skriver:

Men jeg synes du skal få jer nogle faste rutiner hver aften... Tisse, i nattøjet, få børstet tænder ud at få lidt at drikke...
Så ind i seng med en godnatsang... Et kram , et kys... Godnat og sov godt... Elsker dig og vi ses imorgen...

OG SÅ UD....

Han mangler ikke noget... Han prøver grænser... Det tager måske en uge højst 14 dage så har han lært det... Lad være med at gå ind når han kalder... Står han op og går ud til jer... Tag ham i hånden og følg ham tilbage og sig stille og roligt " godnat skat" og gå igen... HOLD FAST...

Måske kommer han 20 gange og send ham alle 20 gange retur med samme blide stemme GODNAT SKAT og ¨gå igen ... Vi kan vædde på at om 2 uger så lægger han sig bare til og sover...

Knuzer fra Majbritt(H)

Øhhh den kender jeg ikke...:)

Anmeld

4. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
twinboys skriver:

eliasogmor skriver:

twinboys skriver:

OG SÅ UD....

Knuzer fra Majbritt(H)

Øhhh den kender jeg ikke...:)

Det er rigtig godt :D

Anmeld

4. oktober 2008

twinboys

Barnepige alarm eller hvad???

Anmeld

4. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
twinboys skriver:

Nej det er et tv-program, hvor der bliver præsenteret etn famile, og så udvælges en barnepige, som skal komme og hjælpe med at skik på familen. Og jeg mener virkelig familien, for det er sjældent børnene, der er noget galt med ;) Men det kommer på tv4 eller kanal 5 i øjeblikket.

God weekend til dig og dine

(H)

Anmeld

5. oktober 2008

twinboys

Jeanne skriver:

twinboys skriver:

Nej det er et tv-program, hvor der bliver præsenteret etn famile, og så udvælges en barnepige, som skal komme og hjælpe med at skik på familen. Og jeg mener virkelig familien, for det er sjældent børnene, der er noget galt med ;) Men det kommer på tv4 eller kanal 5 i øjeblikket.

God weekend til dig og dine

(H)

Hej åhh det har jeg da vist set en gang, hvor et barn smed bøger i deres toilet og børnene sloges og forældrene råbte og skreg hele tiden...

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.