Jeg har snart ingen viljekraft tilbage når det kommer til at få Jesse til at sove :'( Han kommer ind 1 gang ved 19 tiden, men jeg kan desværre ikke huske hvornår han sidst sov før kl 20.30 :( Som en start blev han ved med at hoppe ud af sin tremmeseng. Så købte vi en alm seng, så han ikke skulle slå sig. Vi lagde ud med at sidde hos ham til han sov, og der gik bare længere og længere tid inden det skete. Så er vi skiftet over til bare at følge ham i seng, og ikke sige andet end godnat. Men det har bare medført en råben og skrigen i en time, hvorefter vi har opgivet det hele og har sat os ved ham. Det kommer jo nok til at bide os selv i bagen - det ved jeg godt. Han er ikke ked af det, men han er gal og stædig.
Han er bare så træt når han kommer ind, men han holder sig selv vågen. Lige så snart han er ved at falde i søvn, sætter han sig op og gnider i øjnene :@ Det skal have en ende nu, jeg ved bare ikke hvordan. Det er på den anden side af 5 uger siden han sidst har sovet mere end 8,5 time om natten. Det holder bare ikke, for han er simpelthen så træt.
HJÆLP!!!!!!
Anmeld