Hvad bruger i søndagen på...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Sofia

Jeg har haft nogle veninder til brunch - og nu sidder jeg bare og slapper af i sofaen.. skal vist se Mad Men tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

grinny

Har gjort rent i hele hytten, og ja, det var faktisk min liste for idag og så selvfølgelig baby.dk.

Senere skal manden og jeg ud og spise med min morbror og hans nye kæreste, det bliver rigtig hyggeligt..

Og ja, så skal jeg til at gøre mig klar til tirsdag hvor jeg skal indlægges fordi jeg skal have fjernet mine mandler Er på ingen måde psykisk klar til det endnu! Første gang jeg skal i narkose, første gang jeg skal indlægges og første gang jeg skal sove uden min kæreste!!! Vi har lige fra dag et sovet sammen så det er virkelig fordærdeligt, kommer bare til at savne ham så meget 

Er der forresten nogen der ved om man må tage sin computer med? Så man evt. kan se film nu når jeg bare skal ligge og glo?

Anmeld

27. februar 2011

Maria-s

Jeg ligger/ sidder i sofaen og venter meget utålmodigt på veer!  Vågnede kl. 03 i nat og kunne ikke sove mere. Fik dog lige ekstra 1½ - 2 timer ved 7-9 tiden. Har haft det meget underligt i maven siden i går. Føler han "piller rundt" meget længere nede end han plejer, ja nogengange føler jeg ligefrem at han er ved at prøve og grave sig ud dernede!  Men det bliver bare ikke rigtig til noget!!!!  Har termin her på fredag og vil bare gerne have lov til at sige hej til min prins og overdynge ham med masser af kys og kram!..... Men ikke engang en tur i IKEA i går har gjort en hujende dyt! Så min søndag bliver brugt på at være

U T Å L M O D I G

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.