Hvad bruger i søndagen på...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Skouboe

Jeg har ondt i hovedet og halsen og lidt feber og lige fået min mens, så jeg er bare totalt ynkelig.

Jeg skulle have bagt til vuggestuen i dag, da det er Frejas tur til at have boller med i næste uge, men jeg er bare SÅ ynkelig, så nu har manden været ude og købe boller istedet

Ellers sidder jeg bare og har ondt af mig selv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg ligger og lytter til p3, og surfer baby.dk på mobilen.. ret meget andet er der ikk at lave for mig, da jeg er indlagt til obs for svangerskabsforgiftning.. Så en rigtig kedelig søndag til mig..

Anmeld

27. februar 2011

Sabrina2014

Jeg skal pakke resten af mit køkken ned, da jeg skal flytte på tirsdag.

Anmeld

27. februar 2011

Elvers

Uhh, den står lige pt på bletilbudsjagt herhjemme  også selvom guldklumpen ikke er kommet endnu 

Anmeld

27. februar 2011

Dot D

Her står den på lektielæsning kombineret med Baby.dk hygge Har lige læst to tekster og skrevet en stor del af en opgave, så synes liiiige jeg skulle herind inden det næste skal læses OG skrives.. Så er vi inviteret hen til nogle venner til aftensmad, mums, så en god dag.... Udover Sophus´s skoldkopper Godt han endnu ikke har opdaget dem, hi hi..

Anmeld

27. februar 2011

Saram

Hihi.. Planen var at min søndag skulle bruges på at slappe 100% af.. Men igår kom min kusine forbi med en masse tøj til bebser, så tænk engang, nu står jeg dælme og pakker taske til sygehuset.. (Ved godt det er utrolig tidligt, er kun i uge 27+3) men kan simpelthen ikke dy mig. Bagefter vil jeg ned og handle lidt og så skal der bare slappes af resten af dagen..

Anmeld

27. februar 2011

Tropez

Jeg skal holde fødselsdag for en veninde, som har det lidt svært for tiden, hun har været syg og hendes bror har igen fået konstateret kræft i en værre grad end han før har haft, så kæresten og jeg har bagt boller og lavet kagedame, samt købt en masse gaver til hende som hun skal forkæles med, glæder mig sådan til hun kommer, hun på sjælland, så det er ikke så tit jeg ser hende.

uhh det blir så spændene det er suprise for hende, og vi bliver bare os 3 og musen i mavsen 

Anmeld

27. februar 2011

otlitrom

Jeg stod op kl 9. Der var en legesyg kat der synes "mor" skulle op.

Vi har spist morgenmad sammen, og har pakket et par flyttekasser ud. (Vi flyttede i sidste weekend)

Jeg har lige bagt boller og pølsehorn, så der er lidt til morgenmad/madpakker.

Om ½ time bliver manden hentet, han skal på arbejde. Så jeg vil smække stængerne op, spise frugt/slik og se tv resten af dagen, uden der er en der forventer aftensmad eller oprydning!

God søndag allesammen!

Anmeld

27. februar 2011

otlitrom

Tropez skriver:

Jeg skal holde fødselsdag for en veninde, som har det lidt svært for tiden, hun har været syg og hendes bror har igen fået konstateret kræft i en værre grad end han før har haft, så kæresten og jeg har bagt boller og lavet kagedame, samt købt en masse gaver til hende som hun skal forkæles med, glæder mig sådan til hun kommer, hun på sjælland, så det er ikke så tit jeg ser hende.

uhh det blir så spændene det er suprise for hende, og vi bliver bare os 3 og musen i mavsen 

Sikken en sød tanke. Sådan noget gør rigtige venner!

Jeg håber I får en dejlig eftermiddag!

Anmeld

27. februar 2011

Aabye

Her står den på ren afslapning.

Jeg var på hundeudstilling hele dagen igår, så jeg er godt smadret idag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.