hvordan gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

oo

Eva. skriver:

Ja, det har jeg valgt med mine stole...der bliver de både slebet og spartlet og det hele...men det koster jo også lidt...jeg kan bare ikke overskue 10 stole hvor jeg skulle stå og rode med det...eller finde tid til det..

nejnejnej for søren da! ti stole ville jeg heller aldrig kaste mig ud i!!

jeg tænker bare, at en trip trapper sagtens kan købes brugt, men farverne (også på de nye trip trapper for den sags skyld) synes jeg er lidt røvsyge, så jeg ville male den til Sol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Aves.

muzen skriver:

hvad koster det ca?

Ved det ikke... jeg har en lokumsaftale fordi min gode ven har nogle bilforretninger, så jeg får en del rabat...men mon ikke der er forskel så man lige skal ringe rundt og høre hvad de forskellige tager for det...?

Anmeld

27. februar 2011

morethanperfect

Ville slibe dem ned først og så male

Anmeld

27. februar 2011

Malthesmoar

Aprilmor11 skriver:

Jeg står i samme situation, min er så blevet slibet først .. Men skal den grundes først inden jeg maler ?

Ja jeg grunder altid først

Anmeld

27. februar 2011

Aprilmor11

Malthesmoar skriver:

Ja jeg grunder altid først

Okay, måske jeg er lidt dum nu .. Men grunder ? Hvad bruger man til at grunde med ?

Anmeld

27. februar 2011

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

Hvordan gør I når I køber loppefund og maler dem påny? jeg tænker på møbler og lige i dette tilfælde på Trip Trap stolen, men altså....er det et kæmpe arbejde eller hvad? For jeg er mega uhandy...eller mega doven...evt en kombination , så nu skal jeg ikke kaste mig ud i et projekt jeg fortryder....

så kom lige med forklaringer altså

Husk at slibe først... Ellers risikerer du at det skaller af... Sig til hvis du vil have hjælp, elsker at male møbler og træværk... Herhjemme er det mit job

Lene

Anmeld

27. februar 2011

Malthesmoar

Aprilmor11 skriver:

Okay, måske jeg er lidt dum nu .. Men grunder ? Hvad bruger man til at grunde med ?

Hindrer gennemtrængning af ex skidt/knaster mv

Hedder "Grunder" til træ

Anmeld

27. februar 2011

Aprilmor11

Malthesmoar skriver:

Hindrer gennemtrængning af ex skidt/knaster mv

Hedder "Grunder" til træ

Åhh, tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.