hvordan gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

oo

Hvordan gør I når I køber loppefund og maler dem påny? jeg tænker på møbler og lige i dette tilfælde på Trip Trap stolen, men altså....er det et kæmpe arbejde eller hvad? For jeg er mega uhandy...eller mega doven...evt en kombination , så nu skal jeg ikke kaste mig ud i et projekt jeg fortryder....

så kom lige med forklaringer altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Malthesmoar

Tjuhl skriver:

Hvordan gør I når I køber loppefund og maler dem påny? jeg tænker på møbler og lige i dette tilfælde på Trip Trap stolen, men altså....er det et kæmpe arbejde eller hvad? For jeg er mega uhandy...eller mega doven...evt en kombination , så nu skal jeg ikke kaste mig ud i et projekt jeg fortryder....

Du ka grunde og male bagefter(hvis du vil gøre det helt svært, skal den slibes ned...ik så nemt)

Syntes ik det så svært, så kom bare igang

Evt købe en billig rest maling i Silvan el lign

Anmeld

27. februar 2011

oo

Malthesmoar skriver:

Du ka grunde og male bagefter(hvis du vil gøre det helt svært, skal den slibes ned...ik så nemt)

Syntes ik det så svært, så kom bare igang

Evt købe en billig rest maling i Silvan el lign

så man kan godt male ovenpå det lakerede træ fx på stokkestolen? for det lyder ærlig talt dejligt nemt (og billigt)

Anmeld

27. februar 2011

Malthesmoar

så man kan godt male ovenpå det lakerede træ fx på stokkestolen? for det lyder ærlig talt dejligt nemt (og billigt)

Ja hvis du grunder først

Self allerbedst at slibe ned, men plejer at holde med grunding først

Anmeld

27. februar 2011

oo

Malthesmoar skriver:

Ja hvis du grunder først

feeeeedt mand!

Anmeld

27. februar 2011

Aprilmor11

Malthesmoar skriver:

Ja hvis du grunder først

Self allerbedst at slibe ned, men plejer at holde med grunding først

Jeg står i samme situation, min er så blevet slibet først .. Men skal den grundes først inden jeg maler ?

Anmeld

27. februar 2011

Aves.

Tjuhl skriver:

Autolakerer.... det er hvad jeg har tænkt mig med mine stole.

Ellers er det slibe, male, slibe...men du kan jo både bruge pensel eller sprøjte...jeg har både et bord og en bænk der er malet...det er så min far der stod for det, heldigvis..

God malelyst..

Anmeld

27. februar 2011

oo

Eva. skriver:

Autolakerer.... det er hvad jeg har tænkt mig med mine stole.

Ellers er det slibe, male, slibe...men du kan jo både bruge pensel eller sprøjte...jeg har både et bord og en bænk der er malet...det er så min far der stod for det, heldigvis..

God malelyst..

altså mener du, få en prof til det eller?

Anmeld

27. februar 2011

Aves.

altså mener du, få en prof til det eller?

Ja, det har jeg valgt med mine stole...der bliver de både slebet og spartlet og det hele...men det koster jo også lidt...jeg kan bare ikke overskue 10 stole hvor jeg skulle stå og rode med det...eller finde tid til det..

Anmeld

27. februar 2011

muzen

Eva. skriver:

Ja, det har jeg valgt med mine stole...der bliver de både slebet og spartlet og det hele...men det koster jo også lidt...jeg kan bare ikke overskue 10 stole hvor jeg skulle stå og rode med det...eller finde tid til det..

hvad koster det ca?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.