Tripple chocolate muffins

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

<3

Baagøe skriver:

Jeg fik selv Spørge-Jørgen i julegave, da jeg var 3 år, men evnen til at sætte spørgsmålstegn ved meget er forblevet intakt og jeg håber faktisk, at Laura blive lige som jeg. Johnny har det på samme måde...

Der er vel også et par prekære emner i blandt hans spørgsmål

Næh.... eller jo - han er jo begyndt at spørge til andre i situationen men synes slet ikke han er slem. også spørger han meget som i MEGET til hvordan han er kommet til og hvordan han er lavet, og der er jeg lidt heldig at han kom ved ks, så har en dreng der har nærstuderet ks arret, det ville nok være lettere sværere hvis det var vaginalt

Og mht hvordan han kom ind i maven på mig - jo jo der har vi også været - der fortalte jeg at "far og mor elskede hinanden så højt at der kom en lille celle indeni mors mave og den delte sig først til 4, så 8 og til sidst blev de celler til dig min skat" - indtil videre er det nok **fnis**

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Pige2009

Næh.... eller jo - han er jo begyndt at spørge til andre i situationen men synes slet ikke han er slem. også spørger han meget som i MEGET til hvordan han er kommet til og hvordan han er lavet, og der er jeg lidt heldig at han kom ved ks, så har en dreng der har nærsret ks arret, det ville nok være lettere sværere hvis det var vaginalt

Og mht hvordan han kom ind i maven på mig - jo jo der har vi også været - der fortalte jeg at "far og mor elskede hinanden så højt at der kom en lille celle indeni mors mave og den delte sig først til 4, så 8 og til sidst blev de celler til dig min skat" - indtil videre er det nok **fnis**

Griner Åh, ja. Alle de spørgsmål - det bliver sjovt når Laura først kommer i gang. Det der bliver værst er nok alt det med Johnny, men den tid, den glæde

Anmeld

5. marts 2011

<3

Baagøe skriver:

Griner Åh, ja. Alle de spørgsmål - det bliver sjovt når Laura først kommer i gang. Det der bliver værst er nok alt det med Johnny, men den tid, den glæde

Ja det er sjovt og interessandt fordi man også selv får sat nogle ting på plads. Men de godtager meget sålænge det er holdt simpelt og forståeligt for deres alder. Særligt når punchlinen for historien er deres ankomst Dejligt narcisistisk

Anmeld

5. marts 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Ja det er sjovt og interessandt fordi man også selv får sat nogle ting på plads. Men de godtager meget sålænge det er holdt simpelt og forståeligt for deres alder. Særligt når punchlinen for historien er deres ankomst Dejligt narcisistisk

Nemlig - der kommer så mange guldkorn, der bare SKAL skrives op

Anmeld

5. marts 2011

Anne G

Baagøe skriver:

Nej intet ovenpå, da de er tunge i forvejen. Desuden hader jeg glasur, da det er alt for sødt efter min smag

Okay, det lyder da rigtig godt  Ja, glasur kan godt gøre at det bliver alt for sødt.. Men det kunne godt være at du kom en lækker frosting ovenpå

Anmeld

6. marts 2011

Pige2009

Anne G skriver:

Okay, det lyder da rigtig godt  Ja, glasur kan godt gøre at det bliver alt for sødt.. Men det kunne godt være at du kom en lækker frosting ovenpå

Nej. Jeg tror simpelthen det bliver for vammelt. Selvom UCF smager ret lækkert

Anmeld

6. marts 2011

Anne G

Baagøe skriver:

Nej. Jeg tror simpelthen det bliver for vammelt. Selvom UCF smager ret lækkert

Ja, det gør det nok  Men ville lige være sikker så jeg ikke stod og manglede det  Ja, det smager nemlig rigtig godt, men jeg tror jeg prøver uden første gang

Anmeld

8. marts 2011

Pige2009

Anne G skriver:

Ja, det gør det nok  Men ville lige være sikker så jeg ikke stod og manglede det  Ja, det smager nemlig rigtig godt, men jeg tror jeg prøver uden første gang

De smager fantastisk også uden. Har kun en tilbage i fryseren

Anmeld

8. marts 2011

ekzunz

Baagøe skriver:

De smager fantastisk også uden. Har kun en tilbage i fryseren

Tør du dem bare op på køkkenbordet???

Jeg har hakket chokoladen og har husket at købe kernemælk, så når jeg får lettet den brede skal jeg igang. Tænker de vil være et fint supplement til Klaras fødselsdagsbrunch om et par uger

Anmeld

8. marts 2011

Pige2009

Znuzke skriver:

Tør du dem bare op på køkkenbordet???

Jeg har hakket chokoladen og har husket at købe kernemælk, så når jeg får lettet den brede skal jeg igang. Tænker de vil være et fint supplement til Klaras fødselsdagsbrunch om et par uger

Ja, på bøkkenbordet eller også får de lige 2 minutters optøning i mikroen på optøningsprogram, så de lige er lune

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.