Tripple chocolate muffins

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

Pige2009

Uhm.. De lyder bare rigtig lækre og skal absolut prøves.. Kommer du noget ovenpå??

Nej intet ovenpå, da de er tunge i forvejen. Desuden hader jeg glasur, da det er alt for sødt efter min smag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

<3

Baagøe skriver:

Hvem pokker har dog været så genial at opfinde noget så saligt

Franskmændene!!! Og jeg <3 dem for det!!!!

Anmeld

5. marts 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Franskmændene!!! Og jeg <3 dem for det!!!!

Fantastisk folkefærd - i hvert fald lige på det punkt

Anmeld

5. marts 2011

<3

Baagøe skriver:

Fantastisk folkefærd - i hvert fald lige på det punkt

Uh jeg er total frankofil! Elsker sproget! Elsker franskmændene som bare er så søde og venlige! Elsker Paris! Elsker Bourdeaux! 

Vil til Bretagne næste gang eller nordmandiet!

Har aldrig oplevet noget trist omkring arrogance eller lign. og jeg taler virkelig ikke særlig godt fransk

Anmeld

5. marts 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Uh jeg er total frankofil! Elsker sproget! Elsker franskmændene som bare er så søde og venlige! Elsker Paris! Elsker Bourdeaux! 

Vil til Bretagne næste gang eller nordmandiet!

Har aldrig oplevet noget trist omkring arrogance eller lign. og jeg taler virkelig ikke særlig godt fransk

Jeg elsker også Paris, men har også været længere sydpå omkring Narbonne. I Paris synes jeg desværre jeg oplevede arrongancen og selvoptagetheden, men da jeg var på sommerferie i Narbonne-området var der ingen problemer - tværtimod!

Vil også SÅ gerne besøge Normadiet. Området emmer af historie og jeg er jo temmelig nørdet på det punkt Men jeg vil gerne have Laura med, så det må vente et par år endnu...

Anmeld

5. marts 2011

<3

Baagøe skriver:

Jeg elsker også Paris, men har også været længere sydpå omkring Narbonne. I Paris synes jeg desværre jeg oplevede arrongancen og selvoptagetheden, men da jeg var på sommerferie i Narbonne-området var der ingen problemer - tværtimod!

Vil også SÅ gerne besøge Normadiet. Området emmer af historie og jeg er jo temmelig nørdet på det punkt Men jeg vil gerne have Laura med, så det må vente et par år endnu...

Ja men nu kan jeg mærke at vi er ved at være der med Tjalfe. Han er klar nu og vaccineret og interesseret i at skulle på ferie i udlandet såeh...

Men Bretagne!!!! Skal så meget se Menhirs a Carnac som jo er en slags bretansk Stonehenge!

Elsker historie og elsker mystiske ting Så Bretagne vil være perfekt! Ligesom Paris, Rom, London og Pompeii!

Anmeld

5. marts 2011

<3

Btw - lavede muffinsne i dag og de er LÆKRE!!

Anmeld

5. marts 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Ja men nu kan jeg mærke at vi er ved at være der med Tjalfe. Han er klar nu og vaccineret og interesseret i at skulle på ferie i udlandet såeh...

Men Bretagne!!!! Skal så meget se Menhirs a Carnac som jo er en slags bretansk Stonehenge!

Elsker historie og elsker mystiske ting Så Bretagne vil være perfekt! Ligesom Paris, Rom, London og Pompeii!

Ja, han har lige spørgealderenn de næste par år, så han vil da synes det er fedt!

Min næste kulturelle ferie håber jeg bliver Rom, da det er den sidste af de største europæiske storbyer, jeg mangler at se.

Åh, ja. Dem havde jeg ikke tænkt på lå i Bretagne...

Anmeld

5. marts 2011

<3

Ja, han har lige spørgealderenn de næste par år, så han vil da synes det er fedt!

Min næste kulturelle ferie håber jeg bliver Rom, da det er den sidste af de største europæiske storbyer, jeg mangler at se.

Åh, ja. Dem havde jeg ikke tænkt på lå i Bretagne...

Man kan jo ikke tænke på alt

Ja oh ja vi får allerede en masse spørgsmål og gode kommentarer! Det er så skønt!

Rom er så skøn! var der for et par år siden! Der er katakomber og masser af skønne seværdigheder!

Anmeld

5. marts 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Man kan jo ikke tænke på alt

Ja oh ja vi får allerede en masse spørgsmål og gode kommentarer! Det er så skønt!

Jeg fik selv Spørge-Jørgen i julegave, da jeg var 3 år, men evnen til at sætte spørgsmålstegn ved meget er forblevet intakt og jeg håber faktisk, at Laura blive lige som jeg. Johnny har det på samme måde...

Der er vel også et par prekære emner i blandt hans spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.