Hvor store er/var i da i var i uge 32 - 33 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Aprilmor11

Sakris skriver:

Jeg er godt nok i uge 34 her - 33+6, men kan ikke lige finde målet. I uge 39 var jeg 91cm

Du var godt nok ikke ret stor, men en rigtig flot og sød mave

Og godt billed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Sof

Aprilmor11 skriver:

Hold da op det kan tydeligt ses hvor meget den er vokset på den tid .. Og hvor var du stor, det må have været tungt at gå med

Men rigtig flot .. Og tak

Tak  Tog dog alt alt for meget på, men det røg heldigvis af igen.

Det var rigtig tungt, fra uge 30 og de sidste 10 uger, der var jeg godt træt, men det var det hele værd.

Jeg bliver meget stor når jeg er gravid og jeg bliver det rigtig hurtigt. Jeg har lige haft en MA og der var jeg ude og købe ventetøj da jeg var 5 uger henne, for der kunne jeg ikke have mine egne bukser på mere og der havde jeg kun taget 1 kg på, så jeg er en hurtig vokser 

Anmeld

2. marts 2011

JustMe

Aprilmor11 skriver:

Hold da op en stor en

Min målte 961g omkring uge 28

Der er godt nok forskel

Ja, hun har vist arvet sin mors forkærlighed for mad, haha

Anmeld

3. marts 2011

Sakris

Aprilmor11 skriver:

Du var godt nok ikke ret stor, men en rigtig flot og sød mave

Og godt billed

Tak. Nej, blev aldrig sådan rigtig stor!

Anmeld

3. marts 2011

Aprilmor11

JustMe skriver:

Ja, hun har vist arvet sin mors forkærlighed for mad, haha

Haha, ja sådan kunne man også sige det

Anmeld

3. marts 2011

Aprilmor11

Sof skriver:

Tak  Tog dog alt alt for meget på, men det røg heldigvis af igen.

Det var rigtig tungt, fra uge 30 og de sidste 10 uger, der var jeg godt træt, men det var det hele værd.

Jeg bliver meget stor når jeg er gravid og jeg bliver det rigtig hurtigt. Jeg har lige haft en MA og der var jeg ude og købe ventetøj da jeg var 5 uger henne, for der kunne jeg ikke have mine egne bukser på mere og der havde jeg kun taget 1 kg på, så jeg er en hurtig vokser 

Hold da op, ja det må man sige

Men så får du da vidst hurtigere at du er gravid

Anmeld

3. marts 2011

JustMe

Aprilmor11 skriver:

Haha, ja sådan kunne man også sige det

Hov hov  Haha, ej spøg til side

Anmeld

3. marts 2011

Sof

Aprilmor11 skriver:

Hold da op, ja det må man sige

Men så får du da vidst hurtigere at du er gravid

Ja og kan desværre ikke holde det skjult så længe. Nåede til uge 10 i min sidste graviditet og der afslørede vi det i uge 6 for der havde de fleste luret den alligevel, men næste gang der holder vi den skjult til vi er sikre på at den bliver derinde. Men de nærmeste er nok nødt til at vide det da jeg nok ikke bliver mindre når det er 3 gang og jeg blev så hurtigt stor med spunken, men håber også at den næste vil blive i maven og vokse sig dejlig stor og sund som sin søster 

Anmeld

5. marts 2011

Aprilmor11

Sof skriver:

Ja og kan desværre ikke holde det skjult så længe. Nåede til uge 10 i min sidste graviditet og der afslørede vi det i uge 6 for der havde de fleste luret den alligevel, men næste gang der holder vi den skjult til vi er sikre på at den bliver derinde. Men de nærmeste er nok nødt til at vide det da jeg nok ikke bliver mindre når det er 3 gang og jeg blev så hurtigt stor med spunken, men håber også at den næste vil blive i maven og vokse sig dejlig stor og sund som sin søster 

Ja der er jo forele og ulemper med at blive stor hurtigt .. Og selvfølgelig bliver h*n derinde .. Er sikker på at det nok skal gå

Anmeld

5. marts 2011

Aprilmor11

Sof skriver:

Ja der er jo forele og ulemper med at blive stor hurtigt .. Og selvfølgelig bliver h*n derinde .. Er sikker på at det nok skal gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.