Hvor store er/var i da i var i uge 32 - 33 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Aprilmor11

Tina&Martin skriver:

Nææh en hyggetråd

Min mave i uge 32 og 33 så sådan ud

Ja det er det, og tak

Hvor var du da fin , rigtig flot mave ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Aprilmor11

maria_wt skriver:

Her er jeg 

https://www.baby.dk/debat/91240pi1/uge-32/maven-med-ene-314-3.aspx

Uhh, du var jo stor

116cm, og KUN 5kg

Det er fantastisk må jeg sige

Anmeld

28. februar 2011

Vidunderligeunger

her er jeg 33+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. februar 2011

Aprilmor11

BlyViol skriver:

her er jeg 33+0

Sikke en flot mave, str. ser meget tilfreds ud

Og tak

Anmeld

1. marts 2011

JustMe

Du har da en superflot og stor mave!  Især taget i betragtning, at din bebs ikke er så stor. 

Jeg måler lige nu ca. 10,5 cm og er 28+2 i dag...men jeg er så også 170 cm og har en lille bombe i maven  (Hun blev vurderet til 1300 g, da jeg var 27+2, så det er nok derfor jeg er lidt større end dig).

Anmeld

1. marts 2011

Maja88

billede 1 er jeg 32+4 

billede 2 33+4

og jeg kender desværre ikke nogen mål. Jeg synes selv jeg er stor, men får det modsatte at vide.. Fik at vide i lørdags at ork der er da lang tid til er der ikke??? og der var jeg 38+2

Anmeld

1. marts 2011

Svane83

Aprilmor11 skriver:

Ja som overskriften lyder kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor store i er/var i uge 32 - 33 ? Jeg syns at jeg er meget lille i forhold til andre som er lige så langt henne ..

Jeg er i dag 32+1 og er 109,5cm rundt om maven, og syns da at den virker stor på billeder, og i spejlet, men ikke når jeg selv kigger Og slet ikke i forhold til andre

Det er altså lige meget hvor stor eller hvor lille din mave er.

Så længe din JDM er tilfreds med størrelsen på den lille inden i så er det lige meget med det andet.

Du får lige et lille billede af min mave i uge 33

Anmeld

1. marts 2011

Aprilmor11

Svane83 skriver:

Det er altså lige meget hvor stor eller hvor lille din mave er.

Så længe din JDM er tilfreds med størrelsen på den lille inden i så er det lige meget med det andet.

Du får lige et lille billede af min mave i uge 33

Ja det ved jeg da godt .. Det var også bare for at se, hvor stor jeres andre er .. Og fordi at jeg er lidt utålmodig, ville da gerne have større mave .. Så det er bare lidt en hygge tråd ..

Og tak Fin mave

Anmeld

1. marts 2011

Aprilmor11

Maja88 skriver:

billede 1 er jeg 32+4 

billede 2 33+4

og jeg kender desværre ikke nogen mål. Jeg synes selv jeg er stor, men får det modsatte at vide.. Fik at vide i lørdags at ork der er da lang tid til er der ikke??? og der var jeg 38+2

Jeg syns da på dit billed at du ser stor ud, og den er da vokset på den lille uges tid , var ? Super flot

Anmeld

1. marts 2011

Aprilmor11

JustMe skriver:

Du har da en superflot og stor mave!  Især taget i betragtning, at din bebs ikke er så stor. 

Jeg måler lige nu ca. 10,5 cm og er 28+2 i dag...men jeg er så også 170 cm og har en lille bombe i maven  (Hun blev vurderet til 1300 g, da jeg var 27+2, så det er nok derfor jeg er lidt større end dig).

Hold da op en stor en

Min målte 961g omkring uge 28

Der er godt nok forskel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.