Pia Kalder Eva .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2008

Becks

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Beck skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Chritinap skriver:[/småt][/f] Hehe, jeg syntes nu det er en sød og hyggelig snak. Jeg kunne da ikke lade vær med at snage. Kender i hinanden privat, var jeg ikke klar over :) Eller er det bare herover baby.dk. Dejligt dejligt. Lad da pigerne skrive, det kan da intet genere - vi andre kan højest snage lidt. Og det må vi nok også godt :) God lørdag til alle dejlige mennesker :) (H)[/citat] Jaaahhh...(L) du må da snage alt det du vil...:) Vi har kendt hinanden i 6 år...mødtes i mødregruppe med andre fra Netbaby og så sagde det bare klik...vi var bare som soulmates fra starten.(L) Vores to store drenge som der er 1½ år imellem har bare leget så godt fra starten...er helt samme typer og har det så sjovt. Pia var dengang vi mødtes gravid med Mille og jeg med Bertram...de blev født med 14 dage imellem. Pia boede i Solrød og jeg på Falster...efter flere besøg hernede fandt Pia og hendes familie en bolig hernede og der var Pia gravid med Mads og jeg med Konrad..de to små blev født med en uge imellem. Vi har været på flere ferier sammen og vores mænd kunne også bare sammen...de har endda arbejdet sammen i en periode og mødes nu til spilleaftener. Vi var med til hinandens runde fødselsdage og barnedåb/navnefest...osv. Da de små var 8 mdr. skete der desværre en masse....triste ting...jeg var ved at blive alene og det havde været en meget dum og hård periode...jeg opførte mig dumt og kunne ikke rumme så meget andet end at overleve...:$:'( Pia hun lyttede og lyttede, stod op midt om natten da jeg skulle på sygehus osv osv osv og jeg kunne bare slet ikke give noget igen og opførte mig rigtig dumt.) Så det er næsten 2 år siden og nu har vi fået snakket en masse og ja, det er så skønt og dejligt...venner er så vigtige og selvom der sker en masse dumt, så kan rigtige venskaber vidst ikke bare lukkes i... Faktisk er det denne her side jeg skal takke for at have "fundet" min veninde igen....vi meldte os ind lige da siden blev oprettet, med kun få dage imellem og så er det gået med små bitte museskridt indtil vi nu er hvor vi er i dag.. Så nu lever jeg her i mit nye hus og Pia bor 10 km væk og er jo dagplejer og har passet Konrad i legestuen, lidt sjovt....drengene har leget for første gang i to år og at de har savnet hinanden er så tydeligt....:'( men også dejligt at se at de bare fandt sammen...Mikkel blev hentet kl.14 og de to drenge sov først kl.4 i nat...og savner allerede hinanden igen. Knus Eva...som er lykkelig for at blive tilgivet og som har måtte sande nogle ting...ikke alle lige rare, men mine lærepenge har været dyre...men hvor er jeg glad for at have min nærmeste og tætteste veninde hos mig igen...(L)(L)(L)(L)[/citat] Hvor er det godt skrevet Eva... Sidder helt og får kuldegysninger, det virker som om i har et varmt og tæt forhold til hinanden, og det sys jeg er rart, at læse om (L) I virker som nogle rigtige dejlige tøser dig og Pia og super dejligt I har fundet hinanden igen Knus Beck(H)[/citat] Tak, hvor er du sød...(L) Ja, Pia er et fantastisk og virkelig dejligt menneske...og for pokker vi har oplevet en del sammen...men hvad der ikke dræber en, gør jo som bekendt stærkere....:$ Knus...[/citat] det var så lidt ;) Ja, det har du ganske ret i (L) Knus(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2008

Pia.

Sødeste dejlige Eva... Nu svare jeg dig her inde da jeg føler at dem der har lyst til at læse med skal have lov og dem som ikke har lyst bare springer over...

Jeg blev så rørt over dit indlæg, selvom vi har talt og talt i mange timer nu, så rørte det mig meget... Jeg ved af alle hvor hårdt det var og jeg er lykkelig for at vi i dag har fundet hinanden og har fået talt alt det igennem... Det betyder bare alt... Vi starter på en frisk lige som vi gjorde for 6 år siden, da Pia mødte Eva første gang... (L) - da vi spiste mærkelig hakket-okse-pølse-kød ;).... Men som du selv skriver det sagde bare klik og så var det kærlighed ved første blik, kan man vel kalde det (L) ...

Du er en super dejlig pige med 3 super skønne børn og jeg er lykkelig for at du har det som du har det i dag og bedst af alt at jeg igen er en del af det...

Kæmpe knus fra din veninde PIA (H)

Anmeld

4. oktober 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Sødeste dejlige Eva... Nu svare jeg dig her inde da jeg føler at dem der har lyst til at læse med skal have lov og dem som ikke har lyst bare springer over...

Jeg blev så rørt over dit indlæg, selvom vi har talt og talt i mange timer nu, så rørte det mig meget... Jeg ved af alle hvor hårdt det var og jeg er lykkelig for at vi i dag har fundet hinanden og har fået talt alt det igennem... Det betyder bare alt... Vi starter på en frisk lige som vi gjorde for 6 år siden, da Pia mødte Eva første gang... (L) - da vi spiste mærkelig hakket-okse-pølse-kød ;).... Men som du selv skriver det sagde bare klik og så var det kærlighed ved første blik, kan man vel kalde det (L) ...

Du er en super dejlig pige med 3 super skønne børn og jeg er lykkelig for at du har det som du har det i dag og bedst af alt at jeg igen er en del af det...

Kæmpe knus fra din veninde PIA (H)

Åh, tak...søde, søde Pia...(L)
Og ja, det var kærlighed ved første blik dengang...og så kunne mærkeligt tyrkisk pølsekød ikke ødelægge det, vel...(L)(L)(L)(L)
Mange gode tanker fra mig til dig....(L)(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.