Pia Kalder Eva .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. oktober 2008

Pia.

Hvordan har vores store drenge det...

Gik det godt til håndbold...
Snakker han om at han snart vil hjem... ?

Knus Pia, som virkelig håber de hygger sig og nyder tiden sammen efter alle de år...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2008

Honningblomst

Smukke, skønne, dejlige Pia...tak for en dejlig aften og halv nat....dejligt som altid at få snakket...og ja, mit smil sidder helt fast.....skønt...(L)(L)

Glæder mig så meget til vi ses igen...du har været savnet...(L)

Knus og nat nat...drengene har lige slukket nu...skøre men skønne knægte...
(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

Anmeld

4. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Smukke, skønne, dejlige Pia...tak for en dejlig aften og halv nat....dejligt som altid at få snakket...og ja, mit smil sidder helt fast.....skønt...(L)(L)

(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

Den gladeste dreng sidder jeg med her ... som bare har hygget sig og haft den skønneste aften, nat og formiddag... Han er helt høj oven på alle de skønne timer... Han minder mig lidt om nogen jeg kender ;) (L)

TAK også til dig for en hyggelig aften og for at få snakket alle de ting igennem, det var bare så skønt... (L)

Glæder mig til vi ses igen...

Kæmpe knus til dig og dine tre dejlige drenge...

(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

(H)(H)(H)(H)

Anmeld

4. oktober 2008

Heidi B

Hey med jer to...

Kunne i holde jeres interne snak mellem jer to... På brev eller i gæstebog...
Lyder jeg som en sur kælling, er jeg ikke. Undres bare, over vi andre skal høre om jeres private snak. Kan jeg bare lade være at læse, jep, men gjorde det alligevel.. For jeg har masser af tid. Min mand er på øvelse og mine drenge sover....

(H) Heidi

Anmeld

4. oktober 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

Den gladeste dreng sidder jeg med her ... som bare har hygget sig og haft den skønneste aften, nat og formiddag... Han er helt høj oven på alle de skønne timer... Han minder mig lidt om nogen jeg kender ;) (L)

TAK også til dig for en hyggelig aften og for at få snakket alle de ting igennem, det var bare så skønt... (L)

Glæder mig til vi ses igen...

Kæmpe knus til dig og dine tre dejlige drenge...

(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

(H)(H)(H)(H)

Har en dreng der er på nøjagtig samme måde....(L)(L)(L)(L)
Han går og taler om hvornår ham og Mikkel skal lege igen...(L)
Ja, de minder mig også om nogen....
Livet er skønt og venner er da bare noget af det vigtigste, ikke...
Knus og dejlig dag til dig og din dejlige familie..(L)(L)
(H)(H)(H)

Anmeld

4. oktober 2008

Pia.

Heidi Bakke skriver:

Hey med jer to...

Kunne i holde jeres interne snak mellem jer to... På brev eller i gæstebog...
Lyder jeg som en sur kælling, er jeg ikke. Undres bare, over vi andre skal høre om jeres private snak. Kan jeg bare lade være at læse, jep, men gjorde det alligevel.. For jeg har masser af tid. Min mand er på øvelse og mine drenge sover....

(H) Heidi

tjaaaa... det kunne vi vel godt... lige i går skrev jeg bare til Eva her inde uden at tænke over hvor det var... men overksriften lyder jo TIL EVA (eller pia kalder eva) !!! Men hvis det er noget der genere dig så kan jeg da godt skrive privat til Eva, men syntes nu alle skriver til hinaden her inde både privat m.m ...

Men det er heller ikke noget jeg selv ville gå op i .... ;)

God dag til dig Heidi Knus Pia... (H)

Anmeld

4. oktober 2008

Kvindemin

Hehe, jeg syntes nu det er en sød og hyggelig snak.
Jeg kunne da ikke lade vær med at snage.
Kender i hinanden privat, var jeg ikke klar over :)
Eller er det bare herover baby.dk.
Dejligt dejligt.

Lad da pigerne skrive, det kan da intet genere
- vi andre kan højest snage lidt. Og det må vi nok også godt :)
God lørdag til alle dejlige mennesker :)

(H)

Anmeld

4. oktober 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Chritinap skriver:[/småt][/f] Hehe, jeg syntes nu det er en sød og hyggelig snak. Jeg kunne da ikke lade vær med at snage. Kender i hinanden privat, var jeg ikke klar over :) Eller er det bare herover baby.dk. Dejligt dejligt. Lad da pigerne skrive, det kan da intet genere - vi andre kan højest snage lidt. Og det må vi nok også godt :) God lørdag til alle dejlige mennesker :) (H)[/citat] Jaaahhh...(L) du må da snage alt det du vil...:) Vi har kendt hinanden i 6 år...mødtes i mødregruppe med andre fra Netbaby og så sagde det bare klik...vi var bare som soulmates fra starten.(L) Vores to store drenge som der er 1½ år imellem har bare leget så godt fra starten...er helt samme typer og har det så sjovt. Pia var dengang vi mødtes gravid med Mille og jeg med Bertram...de blev født med 14 dage imellem. Pia boede i Solrød og jeg på Falster...efter flere besøg hernede fandt Pia og hendes familie en bolig hernede og der var Pia gravid med Mads og jeg med Konrad..de to små blev født med en uge imellem. Vi har været på flere ferier sammen og vores mænd kunne også bare sammen...de har endda arbejdet sammen i en periode og mødes nu til spilleaftener. Vi var med til hinandens runde fødselsdage og barnedåb/navnefest...osv. Da de små var 8 mdr. skete der desværre en masse....triste ting...jeg var ved at blive alene og det havde været en meget dum og hård periode...jeg opførte mig dumt og kunne ikke rumme så meget andet end at overleve...:$:'( Pia hun lyttede og lyttede, stod op midt om natten da jeg skulle på sygehus osv osv osv og jeg kunne bare slet ikke give noget igen og opførte mig rigtig dumt.) Så det er næsten 2 år siden og nu har vi fået snakket en masse og ja, det er så skønt og dejligt...venner er så vigtige og selvom der sker en masse dumt, så kan rigtige venskaber vidst ikke bare lukkes i... Faktisk er det denne her side jeg skal takke for at have "fundet" min veninde igen....vi meldte os ind lige da siden blev oprettet, med kun få dage imellem og så er det gået med små bitte museskridt indtil vi nu er hvor vi er i dag.. Så nu lever jeg her i mit nye hus og Pia bor 10 km væk og er jo dagplejer og har passet Konrad i legestuen, lidt sjovt....drengene har leget for første gang i to år og at de har savnet hinanden er så tydeligt....:'( men også dejligt at se at de bare fandt sammen...Mikkel blev hentet kl.14 og de to drenge sov først kl.4 i nat...og savner allerede hinanden igen. Knus Eva...som er lykkelig for at blive tilgivet og som har måtte sande nogle ting...ikke alle lige rare, men mine lærepenge har været dyre...men hvor er jeg glad for at have min nærmeste og tætteste veninde hos mig igen...(L)(L)(L)(L)

Anmeld

4. oktober 2008

Becks

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Chritinap skriver:[/småt][/f] Hehe, jeg syntes nu det er en sød og hyggelig snak. Jeg kunne da ikke lade vær med at snage. Kender i hinanden privat, var jeg ikke klar over :) Eller er det bare herover baby.dk. Dejligt dejligt. Lad da pigerne skrive, det kan da intet genere - vi andre kan højest snage lidt. Og det må vi nok også godt :) God lørdag til alle dejlige mennesker :) (H)[/citat] Jaaahhh...(L) du må da snage alt det du vil...:) Vi har kendt hinanden i 6 år...mødtes i mødregruppe med andre fra Netbaby og så sagde det bare klik...vi var bare som soulmates fra starten.(L) Vores to store drenge som der er 1½ år imellem har bare leget så godt fra starten...er helt samme typer og har det så sjovt. Pia var dengang vi mødtes gravid med Mille og jeg med Bertram...de blev født med 14 dage imellem. Pia boede i Solrød og jeg på Falster...efter flere besøg hernede fandt Pia og hendes familie en bolig hernede og der var Pia gravid med Mads og jeg med Konrad..de to små blev født med en uge imellem. Vi har været på flere ferier sammen og vores mænd kunne også bare sammen...de har endda arbejdet sammen i en periode og mødes nu til spilleaftener. Vi var med til hinandens runde fødselsdage og barnedåb/navnefest...osv. Da de små var 8 mdr. skete der desværre en masse....triste ting...jeg var ved at blive alene og det havde været en meget dum og hård periode...jeg opførte mig dumt og kunne ikke rumme så meget andet end at overleve...:$:'( Pia hun lyttede og lyttede, stod op midt om natten da jeg skulle på sygehus osv osv osv og jeg kunne bare slet ikke give noget igen og opførte mig rigtig dumt.) Så det er næsten 2 år siden og nu har vi fået snakket en masse og ja, det er så skønt og dejligt...venner er så vigtige og selvom der sker en masse dumt, så kan rigtige venskaber vidst ikke bare lukkes i... Faktisk er det denne her side jeg skal takke for at have "fundet" min veninde igen....vi meldte os ind lige da siden blev oprettet, med kun få dage imellem og så er det gået med små bitte museskridt indtil vi nu er hvor vi er i dag.. Så nu lever jeg her i mit nye hus og Pia bor 10 km væk og er jo dagplejer og har passet Konrad i legestuen, lidt sjovt....drengene har leget for første gang i to år og at de har savnet hinanden er så tydeligt....:'( men også dejligt at se at de bare fandt sammen...Mikkel blev hentet kl.14 og de to drenge sov først kl.4 i nat...og savner allerede hinanden igen. Knus Eva...som er lykkelig for at blive tilgivet og som har måtte sande nogle ting...ikke alle lige rare, men mine lærepenge har været dyre...men hvor er jeg glad for at have min nærmeste og tætteste veninde hos mig igen...(L)(L)(L)(L)[/citat] Hvor er det godt skrevet Eva... Sidder helt og får kuldegysninger, det virker som om i har et varmt og tæt forhold til hinanden, og det sys jeg er rart, at læse om (L) I virker som nogle rigtige dejlige tøser dig og Pia og super dejligt I har fundet hinanden igen Knus Beck(H)

Anmeld

4. oktober 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Beck skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Chritinap skriver:[/småt][/f] Hehe, jeg syntes nu det er en sød og hyggelig snak. Jeg kunne da ikke lade vær med at snage. Kender i hinanden privat, var jeg ikke klar over :) Eller er det bare herover baby.dk. Dejligt dejligt. Lad da pigerne skrive, det kan da intet genere - vi andre kan højest snage lidt. Og det må vi nok også godt :) God lørdag til alle dejlige mennesker :) (H)[/citat] Jaaahhh...(L) du må da snage alt det du vil...:) Vi har kendt hinanden i 6 år...mødtes i mødregruppe med andre fra Netbaby og så sagde det bare klik...vi var bare som soulmates fra starten.(L) Vores to store drenge som der er 1½ år imellem har bare leget så godt fra starten...er helt samme typer og har det så sjovt. Pia var dengang vi mødtes gravid med Mille og jeg med Bertram...de blev født med 14 dage imellem. Pia boede i Solrød og jeg på Falster...efter flere besøg hernede fandt Pia og hendes familie en bolig hernede og der var Pia gravid med Mads og jeg med Konrad..de to små blev født med en uge imellem. Vi har været på flere ferier sammen og vores mænd kunne også bare sammen...de har endda arbejdet sammen i en periode og mødes nu til spilleaftener. Vi var med til hinandens runde fødselsdage og barnedåb/navnefest...osv. Da de små var 8 mdr. skete der desværre en masse....triste ting...jeg var ved at blive alene og det havde været en meget dum og hård periode...jeg opførte mig dumt og kunne ikke rumme så meget andet end at overleve...:$:'( Pia hun lyttede og lyttede, stod op midt om natten da jeg skulle på sygehus osv osv osv og jeg kunne bare slet ikke give noget igen og opførte mig rigtig dumt.) Så det er næsten 2 år siden og nu har vi fået snakket en masse og ja, det er så skønt og dejligt...venner er så vigtige og selvom der sker en masse dumt, så kan rigtige venskaber vidst ikke bare lukkes i... Faktisk er det denne her side jeg skal takke for at have "fundet" min veninde igen....vi meldte os ind lige da siden blev oprettet, med kun få dage imellem og så er det gået med små bitte museskridt indtil vi nu er hvor vi er i dag.. Så nu lever jeg her i mit nye hus og Pia bor 10 km væk og er jo dagplejer og har passet Konrad i legestuen, lidt sjovt....drengene har leget for første gang i to år og at de har savnet hinanden er så tydeligt....:'( men også dejligt at se at de bare fandt sammen...Mikkel blev hentet kl.14 og de to drenge sov først kl.4 i nat...og savner allerede hinanden igen. Knus Eva...som er lykkelig for at blive tilgivet og som har måtte sande nogle ting...ikke alle lige rare, men mine lærepenge har været dyre...men hvor er jeg glad for at have min nærmeste og tætteste veninde hos mig igen...(L)(L)(L)(L)[/citat] Hvor er det godt skrevet Eva... Sidder helt og får kuldegysninger, det virker som om i har et varmt og tæt forhold til hinanden, og det sys jeg er rart, at læse om (L) I virker som nogle rigtige dejlige tøser dig og Pia og super dejligt I har fundet hinanden igen Knus Beck(H)[/citat] Tak, hvor er du sød...(L) Ja, Pia er et fantastisk og virkelig dejligt menneske...og for pokker vi har oplevet en del sammen...men hvad der ikke dræber en, gør jo som bekendt stærkere....:$ Knus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.