Skal han have sutsko eller begyndersko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Ryberg

Fisenberg skriver:

du kan sagens købe dem nu men hvis det var mig så havde jeg købt dem nr større så han fik lidt mere tid i de bløde læderfutter

Ja regner også med at købe dem et nummer større...

Vil de der fuzzies være gode i den her overgang og til at få ham ned på flad fod? eller er de alt for hjemmesko agtige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

millesofie

KittyGirl skriver:

Ja regner også med at købe dem et nummer større...

Vil de der fuzzies være gode i den her overgang og til at få ham ned på flad fod? eller er de alt for hjemmesko agtige?

bare tæ'r er altid bedst, men de er gode til når det ikke kan lade sig gøre at have bare fusser

Anmeld

27. februar 2011

MariaJ

KittyGirl skriver:

det er nemlig det Meltons gør... de skøjter rundt under hans fødder også, plus at de støtter ikke på den måde, så han ikke kan stå på tæer...

Måske jeg skulle få målt hans fod og få bestilt dem...

spørgsmålet er bare om de der er de bedste ?

Jeg tror nu ikke det gør noget, at de fortsat kan stå på tæer. Det kan min datter i hvert fald godt i sine. Jeg tror de kommer ned fra tæerne, når foden er klar til det. Det er ikke ret længe siden Johanna begyndte at stå på flad fod. Faktisk tror jeg balancen og det at kunne stå selv begyndte kom omtrent samtidig med at hun begyndte at stå mere på flad fod. Vi har ikke gjort noget for at fremskynde processen. Men jeg tror de løse futter er sværere at gå i, fordi de mister balancen, når de nærmest træder sig selv over tæerne i et par bløde stoffutter.

Anmeld

27. februar 2011

Ryberg

- skriver:

Han skal selv have lov at komme ned på flad fod, det skal sko ikke tvinge ham til, han er KUN 10 mdr.

Og hjælper ikke at købe et nummer str, det gør ham bare ustabil, han skal have sko der passer og sidder ordentlig hvis du køber sko til ham.

okey... det er bare fordi vi er "tågængere" i min familie.. så ville gerne motivere ham til at komme på flad fod.... ikke for at tvinge ham, men netop også for at give ham mere stabilitet når han øver sig i at stå..

Er de fuzzies så ikke gode? De er jo bløde men stadig med sål...

Hans fod er 12 cm lang... skal jeg så købe den sko der er 12,4 cm eller 13,7 ....

Anmeld

27. februar 2011

Ryberg

- skriver:

Hvis du er i tvivl i forhold til han går på tæerne nu i er tågængere så tag den med sundhedsplejersken...

Når der kommer fast bund bliver det jo en slags sko og når han kun har rejst sig i 14 dage ville jeg ikke gøre det.

Men ellers skal der være 1½ cm voksetillæg. Så du skal tage den 13,7cm

Okey, tusind mange gange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.