Skal han have sutsko eller begyndersko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Ryberg

Jeg er lidt i syv sind.. Lasse er snart 10 måneder gammel, og har de sidste 14 dage rejst sig op af alting, og vil gerne "gå" langs ting.... MEN.. han står på tæer! og det er ikke den bedste balance han har når han står på de tæer..

og jeg tænker, om jeg skal købe begyndersko til ham ?

har kig på disse: http://fuzzies.dk/produkter/5-hjemmesko-til-drenge/288-fuzzies-comfort-black---ny-model/ da de stadig er hjemmesko agtige, men støtter samtidig..

eller hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

millesofie

lige den type sko er så super fede de er også lavet i mærket RAP

SUPER SKO !!!!

Anmeld

27. februar 2011

signe.

denne hopper jeg lige med på

Anmeld

27. februar 2011

Ryberg

Fisenberg skriver:

lige den type sko er så super fede de er også lavet i mærket RAP

SUPER SKO !!!!

Ja, jeg har også kun set "roser" om den type sko rundt omkring på forums...

Men skal jeg købe dem til ham? eller skal han fortsætte med at gå i hans Melton sutsko?

Anmeld

27. februar 2011

Ryberg

Mor-til-Hasse skriver:

denne hopper jeg lige med på

Hehe.. det gør du bare

Anmeld

27. februar 2011

Pige2009

KittyGirl skriver:

Jeg er lidt i syv sind.. Lasse er snart 10 måneder gammel, og har de sidste 14 dage rejst sig op af alting, og vil gerne "gå" langs ting.... MEN.. han står på tæer! og det er ikke den bedste balance han har når han står på de tæer..

og jeg tænker, om jeg skal købe begyndersko til ham ?

har kig på disse: http://fuzzies.dk/produkter/5-hjemmesko-til-drenge/288-fuzzies-comfort-black---ny-model/ da de stadig er hjemmesko agtige, men støtter samtidig..

eller hvad er jeres erfaringer?

Jeg har købt Bundgaard begyndersko til Laura og hun bruger dem stadig, selvom hun er 16 mdr., for hun går endnu ikke super sikkert

Anmeld

27. februar 2011

MariaJ

Jeg synes de ser gode ud .

Min datter er lige begyndt at gå, og har gået langs møbler de sidste to måneder. Hun har et par hjemmesko i skind, der kan snøres fast om foden. Jeg kan ikke lige finde et billede af dem, men de er lidt mere "sko" agtige end et par meltonfutter, og de har været rigtig gode for hende i den her periode, hvor hun har øvet sig i at gå. Mit bud vil være at se efter sko/futter, der har en bund der nogenlunde svarer til fodens størrelse og form (dvs ikke for store og løse), så der er noget at stå fast på, og som ikke er alt for glatte. Jeg har også været glad for at have nogen, der kan snøres ordentligt fast, da hun ellers tager dem af hele tiden.

Anmeld

27. februar 2011

millesofie

KittyGirl skriver:

Ja, jeg har også kun set "roser" om den type sko rundt omkring på forums...

Men skal jeg købe dem til ham? eller skal han fortsætte med at gå i hans Melton sutsko?

du kan sagens købe dem nu men hvis det var mig så havde jeg købt dem nr større så han fik lidt mere tid i de bløde læderfutter

Anmeld

27. februar 2011

Ryberg

Baagøe skriver:

Jeg har købt Bundgaard begyndersko til Laura og hun bruger dem stadig, selvom hun er 16 mdr., for hun går endnu ikke super sikkert

Men er det ikke mere "sko agtig"... de der fuzzies er lidt a la sutsko/begyndersko agtige...

Anmeld

27. februar 2011

Ryberg

MariaJ skriver:

Jeg synes de ser gode ud .

Min datter er lige begyndt at gå, og har gået langs møbler de sidste to måneder. Hun har et par hjemmesko i skind, der kan snøres fast om foden. Jeg kan ikke lige finde et billede af dem, men de er lidt mere "sko" agtige end et par meltonfutter, og de har været rigtig gode for hende i den her periode, hvor hun har øvet sig i at gå. Mit bud vil være at se efter sko/futter, der har en bund der nogenlunde svarer til fodens størrelse og form (dvs ikke for store og løse), så der er noget at stå fast på, og som ikke er alt for glatte. Jeg har også været glad for at have nogen, der kan snøres ordentligt fast, da hun ellers tager dem af hele tiden.

det er nemlig det Meltons gør... de skøjter rundt under hans fødder også, plus at de støtter ikke på den måde, så han ikke kan stå på tæer...

Måske jeg skulle få målt hans fod og få bestilt dem...

spørgsmålet er bare om de der er de bedste ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.