ÆU mandag morgen - pyha er lidt nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

baby84

nielsen80 skriver:

Så blev ægløsningsprøjten taget - sidste sprøjte i denne omgang, også skulle jeg være klar til mandag morgen, hvor der er ÆU. Scanningen i torsdags viste 7 æg, håber sådan de alle kan bruges, og der ud af dem er mindst et æg der deller sig rigtigt...puha synes godt nok der begynder at komme nerver på nu....Hvor mange æg havde I til jeres ÆU og hvor mange af dem blev til noget???

jeg havde vist 11 ægblærer som indeholdt 7 æg. Ud af dem 6 modne. 2 blev okay dog ingen til frys.

Normalen er vist bedre end vores resultat. Mener at 60% af æggene deler sig så du skulle have gode chancer for at få et lille godt æg

Du skal ikke være nervøs for ÆU. Jeg var så lettet bagefter og følte islet kke det havde været slemt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

nielsen80

baby84 skriver:

jeg havde vist 11 ægblærer som indeholdt 7 æg. Ud af dem 6 modne. 2 blev okay dog ingen til frys.

Normalen er vist bedre end vores resultat. Mener at 60% af æggene deler sig så du skulle have gode chancer for at få et lille godt æg

Du skal ikke være nervøs for ÆU. Jeg var så lettet bagefter og følte islet kke det havde været slemt.

Håber du har ret Det ville være surt, hvis der slet ikke var nogle. Dejligt at høre, at ÆU ikke er noget at være urolig for - tror dog stadig, at jeg får problemmer med at sove i aften.

Hvad med jer, ved du hvornår I skal i gang igen så ?- kan næsten regne ud, at du skal i gang med den lange behandling, når du ingen fryseæg havde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.