ÆU mandag morgen - pyha er lidt nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

nielsen80

Så blev ægløsningsprøjten taget - sidste sprøjte i denne omgang, også skulle jeg være klar til mandag morgen, hvor der er ÆU. Scanningen i torsdags viste 7 æg, håber sådan de alle kan bruges, og der ud af dem er mindst et æg der deller sig rigtigt...puha synes godt nok der begynder at komme nerver på nu....Hvor mange æg havde I til jeres ÆU og hvor mange af dem blev til noget???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Leonora

Jeg vil bare sige at jeg krydser fingre for at at der er en masse flotte æg til jer og at et bliver til en dejlig lille bebs

Anmeld

26. februar 2011

otlitrom

Jeg havde 8 æg, hvor de 4 blev til noget. To blev rigtig gode. Det ene er baby i min mave, det andet ligger i fryseren og venter på at vi er klar på nr. 2. De to sidste var ikke af så god kvalitet, de blev derfor kasseret.

Held og lykke! Er det første ÆU?

Anmeld

26. februar 2011

nielsen80

Leonora skriver:

Jeg vil bare sige at jeg krydser fingre for at at der er en masse flotte æg til jer og at et bliver til en dejlig lille bebs

Tusind tak - det varmer!!!

Anmeld

26. februar 2011

Leonora

Jeg synes virkelig jer behandlings kvinder er de modigste i verden.....Og selvfølgelig går det lige så godt for dig som alle de andre.

Tror ik du skal være nervøs

Anmeld

26. februar 2011

nielsen80

Jeg havde 8 æg, hvor de 4 blev til noget. To blev rigtig gode. Det ene er baby i min mave, det andet ligger i fryseren og venter på at vi er klar på nr. 2. De to sidste var ikke af så god kvalitet, de blev derfor kasseret.

Held og lykke! Er det første ÆU?

Tak for svar - håber jeg kan følge dit eksempel - og stort tillykke med din fine mave(dit profil billede) - altid dejligt at få nogle sucess historier. Det er første ÆU, så er nok lidt ekstra nervøs - ikke så meget for smerte(det skal man nok klare), men mere om ens æg er af så ringe kvalitet, at der er ingen der kan bruges

Anmeld

26. februar 2011

otlitrom

nielsen80 skriver:

Tak for svar - håber jeg kan følge dit eksempel - og stort tillykke med din fine mave(dit profil billede) - altid dejligt at få nogle sucess historier. Det er første ÆU, så er nok lidt ekstra nervøs - ikke så meget for smerte(det skal man nok klare), men mere om ens æg er af så ringe kvalitet, at der er inegn der kan bruges

Jeg forstår dig godt! Det ér svært, og jeg sov heller ikke meget natten inden. Jeg var SÅ nervøs. Jeg havde 16 aktive ægblærer, hvis ikke flere.. Jeg var ved at sprænges. -Både maven der var så stor, men også i tankerne.. Tænk, hvis det gik galt for os?

Du kan ikke gøre mere nu. Du har taget din medicin, og du har med sikkerhed sendt al dit håb og kærlighed ned i maven til æggene. Så er der ikke andet at gøre end at håbe det bedste. Din krop har gjort hvad den kunne!

Jeg håber I følger vores eksempel, med en graviditet i første forsøg! Kan se på din profil at I allerede har været igennem flere IUI. Jeg håber dette skal være sidste forsøg, og at den er der. For det er sgu hårdt for forholdet og psyken!

Håber du opdaterer, når du har overskud til det. Selvom jeg ikke deltager så meget herinde i behandlingsgruppen længere, så følger jeg stadig med. Vi behandlingskvinder må holde sammen!

Anmeld

26. februar 2011

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

Så blev ægløsningsprøjten taget - sidste sprøjte i denne omgang, også skulle jeg være klar til mandag morgen, hvor der er ÆU. Scanningen i torsdags viste 7 æg, håber sådan de alle kan bruges, og der ud af dem er mindst et æg der deller sig rigtigt...puha synes godt nok der begynder at komme nerver på nu....Hvor mange æg havde I til jeres ÆU og hvor mange af dem blev til noget???

WEEEEEEE!!!! HELD OG LYKKE!!!! LENE

Anmeld

26. februar 2011

nielsen80

ønskebarn74 skriver:

WEEEEEEE!!!! HELD OG LYKKE!!!! LENE

Tusind tak! Håber alt går godt.

Og krydser forøvrigt finger for I snart kan komme i gang igen

Anmeld

26. februar 2011

nielsen80

kitty skriver:

Jeg forstår dig godt! Det ér svært, og jeg sov heller ikke meget natten inden. Jeg var SÅ nervøs. Jeg havde 16 aktive ægblærer, hvis ikke flere.. Jeg var ved at sprænges. -Både maven der var så stor, men også i tankerne.. Tænk, hvis det gik galt for os?

Du kan ikke gøre mere nu. Du har taget din medicin, og du har med sikkerhed sendt al dit håb og kærlighed ned i maven til æggene. Så er der ikke andet at gøre end at håbe det bedste. Din krop har gjort hvad den kunne!

Jeg håber I følger vores eksempel, med en graviditet i første forsøg! Kan se på din profil at I allerede har været igennem flere IUI. Jeg håber dette skal være sidste forsøg, og at den er der. For det er sgu hårdt for forholdet og psyken!

Håber du opdaterer, når du har overskud til det. Selvom jeg ikke deltager så meget herinde i behandlingsgruppen længere, så følger jeg stadig med. Vi behandlingskvinder må holde sammen!

Hvor har du ret - og tusind tak for svarDet er så dejligt at få lidt råd og støtte fra andre som har været igennem det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.