nielsen80 skriver:
Tak for svar
- håber jeg kan følge dit eksempel - og stort tillykke med din fine mave(dit profil billede) - altid dejligt at få nogle sucess historier
. Det er første ÆU, så er nok lidt ekstra nervøs - ikke så meget for smerte(det skal man nok klare), men mere om ens æg er af så ringe kvalitet, at der er inegn der kan bruges
Jeg forstår dig godt! Det ér svært, og jeg sov heller ikke meget natten inden. Jeg var SÅ nervøs. Jeg havde 16 aktive ægblærer, hvis ikke flere.. Jeg var ved at sprænges. -Både maven der var så stor, men også i tankerne.. Tænk, hvis det gik galt for os?
Du kan ikke gøre mere nu. Du har taget din medicin, og du har med sikkerhed sendt al dit håb og kærlighed ned i maven til æggene. Så er der ikke andet at gøre end at håbe det bedste. Din krop har gjort hvad den kunne!
Jeg håber I følger vores eksempel, med en graviditet i første forsøg! Kan se på din profil at I allerede har været igennem flere IUI. Jeg håber dette skal være sidste forsøg, og at den er der. For det er sgu hårdt for forholdet og psyken!
Håber du opdaterer, når du har overskud til det. Selvom jeg ikke deltager så meget herinde i behandlingsgruppen længere, så følger jeg stadig med. Vi behandlingskvinder må holde sammen!

Anmeld