Lørdagsslik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

Sofia

kitty skriver:

Vi boede også tæt på centrum før, med Netto, Rema, 2 tankstationer og 2 kiosker indenfor alt for kort gåafstand.. Det er FARLIGT! Nu er vi flyttet lidt udenfor byen og her er der intet. Det er hårdt, når mine cravings slår til. Men jeg tror (håber) det sparer mig for et kg eller to Jeg stødte dog ind i bland-selv-afdelingen i Bilka igår, du ved, sådan heeeelt tilfældigt

Åh ja der er ikke noget som bland-selv, jeg eeeelsker at stå der og vælge alt det man gerne vil have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

otlitrom

Sofia skriver:

Åh ja der er ikke noget som bland-selv, jeg eeeelsker at stå der og vælge alt det man gerne vil have

Nej, det er ren shop-amok og lige til den gravides søde tand. Det er bare at vælge det man aller aller helst vil have!

Anmeld

26. februar 2011

Sofia

kitty skriver:

Nej, det er ren shop-amok og lige til den gravides søde tand. Det er bare at vælge det man aller aller helst vil have!

PRÆCIS!

Anmeld

26. februar 2011

MariaJ

Vi har ikke nogen fast tradition, men har tit chokolade eller is på bordet . I dag blev det dog til en gang "Fitness" morgenmad, et æble og en håndfuld lakridser. Mest fordi jeg ikke havde spist ret meget til aftensmad, og var for sulten til at jeg syntes det var i orden at spise mig mæt i tvebakker med smør, marcipan og hvad der nu ellers fandtes af sære ting i skabet.

Anmeld

26. februar 2011

slettet_7530

Valkyrien skriver:

Haha Ja, sidst jeg kiggede var det nu blåbæR!

Som så alligevel ikke er blåbær da de er en klon mellem et blåbær og stikkelsbær og er lyse indeni her er det også frugt, og ungerne får hver en slikskål om fredagen som gerne må gemmes til lørdag men der bliver kun købt til fredag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.