Lørdagsslik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

L.J.L

øv her i huset har vi ikke rigtig noget. Spillede ellers om en gang kinderæg i wii med manden, men jeg tabte, ellers skulle han da have været en tur i kiosken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

metski83

Nougat is og trefarvet is med banan og tivolikrymmel

Anmeld

26. februar 2011

Filippa & Liva

kitty skriver:

det er det samme her.. jeg spiser stort set kun frugt og tror jeg vil prøve at få manden til at købe melon til mig eller nogle jordbær..  jeg glæder mig rigtig meget til kvalmen forhåbentlig lægger sig.. 

Anmeld

26. februar 2011

susser83

I aften står den på dippe dutter med holidaydip......

Anmeld

26. februar 2011

9510

Her står den på gulerødder med holyday dip Elsker det,,, så er der også lidt chips på bordet

Anmeld

26. februar 2011

SimoneMalou

Her var vi ''ta selv'' idag.

da jeg ligger syg på 3 dag,

og intet kan holde i mig :/ øvøv

Anmeld

26. februar 2011

Sofia

Uhh min kæreste har købt lækkerier i Summerbird, fantastiske flødeboller og madler med lakrids-choko

Anmeld

26. februar 2011

otlitrom

Sofia skriver:

Uhh min kæreste har købt lækkerier i Summerbird, fantastiske flødeboller og madler med lakrids-choko

Jeg skal ikke kigge på dine indlæg fremover... Jeg får altid lyst til det I får.. I har altid et eller andet lækkert!

Anmeld

26. februar 2011

Sofia

kitty skriver:

Jeg skal ikke kigge på dine indlæg fremover... Jeg får altid lyst til det I får.. I har altid et eller andet lækkert!

hehe ja, det er skrækkeligt alt det slik vi spiser Det må og skal høre op når jeg har født... Men vi bor lige midt mellem alle butikker i Århus C og det er bare såååå svært ikke at købe det man liiiige har lyst til

Anmeld

26. februar 2011

otlitrom

Sofia skriver:

hehe ja, det er skrækkeligt alt det slik vi spiser Det må og skal høre op når jeg har født... Men vi bor lige midt mellem alle butikker i Århus C og det er bare såååå svært ikke at købe det man liiiige har lyst til

Vi boede også tæt på centrum før, med Netto, Rema, 2 tankstationer og 2 kiosker indenfor alt for kort gåafstand.. Det er FARLIGT! Nu er vi flyttet lidt udenfor byen og her er der intet. Det er hårdt, når mine cravings slår til. Men jeg tror (håber) det sparer mig for et kg eller to Jeg stødte dog ind i bland-selv-afdelingen i Bilka igår, du ved, sådan heeeelt tilfældigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.