Jeg bryder mig ikke om....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

Na-Wi

Sauce / Sovs kald det hvad du vil

Sidder her og ser Årets kok 2011 (jeg er igang med et grundforløb hvor jeg går i klasse med alle kokkene, så jeg lærer en masse kokke ting ) Nårhh tilbage til sagen, så kom jeg til at tænke over at jeg ikke kan lide halvdelen af det de servere i årets kok og specielt sovs bryder jeg mig absolut ikke om..

Hvad kan du ikke lide hvis vi snakker mad ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

L.J.L

Naannaa87 skriver:

Sidder her og ser Årets kok 2011 (jeg er igang med et grundforløb hvor jeg går i klasse med alle kokkene, så jeg lærer en masse kokke ting ) Nårhh tilbage til sagen, så kom jeg til at tænke over at jeg ikke kan lide halvdelen af det de servere i årets kok og specielt sovs bryder jeg mig absolut ikke om..

Tomater, champignon, kapers, skalddyr (Især rejer, puha tror jeg har en fobi overfor rejer, kan slet ikke tåle bare lugten af dem, føj!!)

Og så en masse andre ting, jeg er kræsen!!!

Anmeld

26. februar 2011

Na-Wi

linselouise skriver:

Tomater, champignon, kapers, skalddyr (Især rejer, puha tror jeg har en fobi overfor rejer, kan slet ikke tåle bare lugten af dem, føj!!)

haha så er vi 2 det er lidt kedeligt til tider at være kræsen

Anmeld

26. februar 2011

Manakauapo

linselouise skriver:

Jeg kan ikke spise rejer mere efter sommeren 2009, hvor vi havde købte rejer i en af fiskebutikkerne på havnen i Skagen. Samme dag fik jeg rigtig ondt i maven, og havde derfra fået madforgiftning af fordærvede rejer.

Fisk generelt er bare ikke mig.

Og indvolde - altså lever, nyre, hjerte osv.

Anmeld

26. februar 2011

BellaCiinea

Fisk, skaldyr, tomater, rødt kød, mørk kød (såsom and), vildt, Nakkesteg/nakkekoteletter (for meget fedt der skal skæres fra), indvolde,  og jeg ku vel blive ved

Anmeld

26. februar 2011

Dinna88

Naannaa87 skriver:

Kød  

Og så kan jeg ikke HA' broccoli. Ewfh. Det lugter også grumt. Jeg bryder mig bestemt heller ikke om rosenkål, jeg synes de lugter f råddenskab når de bliver kogt. Der er en del ting faktisk. Tilberedt peberfrugt! Osv osv osv.. 

Anmeld

26. februar 2011

Na-Wi

Dinna88 skriver:

Kød  

Og så kan jeg ikke HA' broccoli. Ewfh. Det lugter også grumt. Jeg bryder mig bestemt heller ikke om rosenkål, jeg synes de lugter f råddenskab når de bliver kogt. Der er en del ting faktisk. Tilberedt peberfrugt! Osv osv osv.. 

årrrhhhh kød  jeg kan ikke leve uden kød, hatten af for at du kan leve uden .. Rosenkål er heller ikke sagen her

Anmeld

26. februar 2011

Na-Wi

- skriver:

Mange ting kan jeg ikke lide, men SOVS elsker jeg... og får vi sovs skal jeg have MASSER af det....

Sådan har min kæreste det os

Anmeld

26. februar 2011

Dinna88

Naannaa87 skriver:

årrrhhhh kød  jeg kan ikke leve uden kød, hatten af for at du kan leve uden .. Rosenkål er heller ikke sagen her

Hæhæ, den hører jeg ofte 

Jeg har virkelig hadet rosenkål siden jeg smagte det første gang. Så kogte vi det engang ude ved min søster, der måtte jeg gå udenfor fordi stanken var så grum! Jeg underskylder hvis der sidder nogle rosenkål-elskere og læser med - normalt kommenterer jeg ikke sådan på mad, men i det her tilfælde.. Huhej 

Anmeld

26. februar 2011

Na-Wi

- skriver:

det også fantastisk

Smag og behag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.