Ida.............endelig tøj i str. 3-4 år ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

oo

anna-jonas skriver:

Hvis du er interesseret, så har jeg en masse tøj af Ida's i str. 80 og 86.................................som jeg godt kan lægge på baby??

JA!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

anna-jonas

Kristinewl skriver:

Hvis Ida ikke vil have småfolk kjolerne vil jeg gerne. I str. 104

Hej Kristine!

Det er en aftale.................det koster vist 33 kr. at sende dem som b-post. Skriver lige en pb. med kontooplysninger o.s.v

Anmeld

27. februar 2011

anna-jonas

Tjuhl skriver:

JA!

Du kan også kigge på trendsales.......................under jan-mette. Prisen taler vi om.

Anmeld

27. februar 2011

oo

anna-jonas skriver:

Du kan også kigge på trendsales.......................under jan-mette. Prisen taler vi om.

ih men! jeg kan ikke få trendsales til at du, min computer går ned hver gang jeg går derind

Anmeld

27. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

ih men! jeg kan ikke få trendsales til at du, min computer går ned hver gang jeg går derind

Hai :0) prøv at indsætte adressen her: http://www.trendsales.dk/annoncer/katvig-ejsikkelej-milibe-heldragter/19536175?forum=364&road=&search=;i=1;f=364);u=282613;&sort=ID%20DESC&status=1&pn=6&rt=asr

Anmeld

27. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

Så kommer du ind på een af Mettes annoncer, og derfra kan du klikke på hendes brugernavn og se alle annoncerne:0)

Anmeld

27. februar 2011

mama09

anna-jonas skriver:

Hej Trine!

Der er kun krymmelbukserne tilbage......................hvad med dem fra molo??

Springer fra igen så...........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.