Ida.............endelig tøj i str. 3-4 år ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

anna-jonas

Her er det tøj jeg lovede at tage billeder af..........;-)

1) Lonvig sæt i str. 110 som aldrig er brugt. 175 kr.

2+3) Aura4laura sommersæt str. 3 år. med korte mamelukker. God med brugt............50 kr.

4) Baldvinson nederdel med gule leggins fra Hugin og mugin. str. 4 år, næsten som nyt. 60 kr.

5,6 &7) Posejeans str. 4 år. fra Ej sikke lej og Krymmel. Begge par er næsten som nye. 80 kr. pr. par...........begge for 150 kr.

8+9) Sommerjakke fra molo str. 104, brugt en sæson, og er god men brugt............. 100 kr.

10) Skønt sommersæt fra drappadot i str. 4 år. God men brugt, leggins er det lidt pletter på det ene bukseben, som ikke ses, når kjolen er ud over. 125 kr. for hele sættet.

11) Undertøj fra Mala i str. 4 år. Er i den gode ende af god men brugt. 50 kr. for begge sæt.

12) Småfolk kjoler i str. 104 (som Anna nægter at gå i). De er næsten som nye, og jeg har de samme kjoler i str. 86-92. Pr. stk. 90 kr. Begge to for 175 kr. Alle 4 for 325 kr.

13) Velourbluse m. zip i str. 3-4 år. fra MILK. Næsten som ny. 50 kr.

14) Spencer fra Mariehønen str. 3-4 år, er næsten som ny. 60 kr.

15) Velourkjole fra Male i str. 3 år (stor), er god men brugt. 50 kr. (strømpebukserne kan følge med gratis).

16) Molojeans str. 98, men lange. Gode men brugte. 40 kr.

17) Kaj og viola sommersæt i str. 3-4 år. 75 kr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

oo

4) Baldvinson nederdel med gule leggins fra Hugin og mugin. str. 4 år, næsten som nyt. 60 kr.

og

15) Velourkjole fra Male i str. 3 år (stor), er god men brugt. 50 kr. (strømpebukserne kan følge med gratis).

please

Anmeld

26. februar 2011

anna-jonas

Tjuhl skriver:

og

please

Trine, trine, trine................nu styrer du dig altså lige. Der kommer masser af tøj til lille Sol, du skal jo ikke købe hendes garderobe fra nu af, og til hun bli'r 18............inden hun fylder 1 år.

Men måske er det til Carla???

Ida må vælge det tøj hun vil ha' først, da det er en aftale vi har. Derefter må du hjertens gerne købe................

Anmeld

26. februar 2011

oo

anna-jonas skriver:

Trine, trine, trine................nu styrer du dig altså lige. Der kommer masser af tøj til lille Sol, du skal jo ikke købe hendes garderobe fra nu af, og til hun bli'r 18............inden hun fylder 1 år.

Men måske er det til Carla???

Ida må vælge det tøj hun vil ha' først, da det er en aftale vi har. Derefter må du hjertens gerne købe................

nååååårh! jeg troede Ida var din Ida jo alright, jeg sætter mig pænt og venter - men man blir jo helt vild når man ser et godt tilbud (og har opdaget hvor hundedyrt børnetøj er fra nyt )

Anmeld

26. februar 2011

KWL

Hvis Ida ikke vil have småfolk kjolerne vil jeg gerne. I str. 104

Anmeld

26. februar 2011

mama09

anna-jonas skriver:

Her er det tøj jeg lovede at tage billeder af..........;-)

1) Lonvig sæt i str. 110 som aldrig er brugt. 175 kr.

2+3) Aura4laura sommersæt str. 3 år. med korte mamelukker. God med brugt............50 kr.

5,6 &7) Posejeans str. 4 år. fra Ej sikke lej og Krymmel. Begge par er næsten som nye. 80 kr. pr. par...........begge for 150 kr.

8+9) Sommerjakke fra molo str. 104, brugt en sæson, og er god men brugt............. 100 kr.

10) Skønt sommersæt fra drappadot i str. 4 år. God men brugt, leggins er det lidt pletter på det ene bukseben, som ikke ses, når kjolen er ud over. 125 kr. for hele sættet.

11) Undertøj fra Mala i str. 4 år. Er i den gode ende af god men brugt. 50 kr. for begge sæt.

12) Småfolk kjoler i str. 104 (som Anna nægter at gå i). De er næsten som nye, og jeg har de samme kjoler i str. 86-92. Pr. stk. 90 kr. Begge to for 175 kr. Alle 4 for 325 kr.

13) Velourbluse m. zip i str. 3-4 år. fra MILK. Næsten som ny. 50 kr.

14) Spencer fra Mariehønen str. 3-4 år, er næsten som ny. 60 kr.

16) Molojeans str. 98, men lange. Gode men brugte. 40 kr.

17) Kaj og viola sommersæt i str. 3-4 år. 75 kr.

Posejeans str. 4 år. fra Ej sikke lej og Krymmel. Begge par er næsten som nye. 80 kr. pr. par...........begge for 150 kr - hvis ikke Ida vil

Anmeld

27. februar 2011

Ida.

Åhh Mette, du er da en SKAT!!!

Jeg vil meget gerne købe:

4) Baldvinson nederdel med gule leggins fra Hugin og mugin. str. 4 år, næsten som nyt. 60 kr

5,6 &7) Posejeans str. 4 år. fra Ej sikke lej - 80 kr.

8+9) Sommerjakke fra molo str. 104, brugt en sæson, og er god men brugt............. 100 kr (Har den en hætte?)

Småfolkkjolerne er fede, men er bange for, at Annika ligesom Anna ville nægte at gå i dem....utroligt som de kan have nøkker i den alder!!!

Anmeld

27. februar 2011

anna-jonas

Tjuhl skriver:

nååååårh! jeg troede Ida var din Ida jo alright, jeg sætter mig pænt og venter - men man blir jo helt vild når man ser et godt tilbud (og har opdaget hvor hundedyrt børnetøj er fra nyt )

Hvis du er interesseret, så har jeg en masse tøj af Ida's i str. 80 og 86.................................som jeg godt kan lægge på baby??

Anmeld

27. februar 2011

anna-jonas

idamaria83 skriver:

Åhh Mette, du er da en SKAT!!!

Jeg vil meget gerne købe:

4) Baldvinson nederdel med gule leggins fra Hugin og mugin. str. 4 år, næsten som nyt. 60 kr

5,6 &7) Posejeans str. 4 år. fra Ej sikke lej - 80 kr.

8+9) Sommerjakke fra molo str. 104, brugt en sæson, og er god men brugt............. 100 kr (Har den en hætte?)

Småfolkkjolerne er fede, men er bange for, at Annika ligesom Anna ville nægte at gå i dem....utroligt som de kan have nøkker i den alder!!!

Det er en deal, vil du vente med at få det til vi skal op til Camilla.......................håber at det kan blive i starten af marts??

Anmeld

27. februar 2011

anna-jonas

Trinehw skriver:

Posejeans str. 4 år. fra Ej sikke lej og Krymmel. Begge par er næsten som nye. 80 kr. pr. par...........begge for 150 kr - hvis ikke Ida vil

Hej Trine!

Der er kun krymmelbukserne tilbage......................hvad med dem fra molo??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.