Jeg behøver virkelig hjælp nu, inden jeg ikke kan hænge sammen længere
sagen er den at hun er 14 mdr gammel
hun har altid kun sovet igennem i perioder, højest 14 dage af gangen.
jeg har prøvet alt!!! (synes jeg) og jeg har gjordt det i mindst 10 dage af gangen for li'som at se om det virkede.. men intet virker i længten og det der virker en gang virker ikke igen
prøvede "godnat og sov godt" på en mild måde hvor jeg reducede minutantalet og trøstede hende når hun var direkte ulykkelig men lage hende ned igen og gik ud af rummet
det var det der virkede bedst, men nu virker det heller ikke mere (har taget den op nu i 2 mdr hvor det er gået både godt og dårligt)
men jeg er løbet tør nu for både idéer og toldmodighed 

andet problem 
hun skriger hele dagen... 

og nej hun græder ikke, er ikke ked og for det meste heller ikke hys HUN ELSKER BARE SIN STEMME !!!!! og jeg bliver snart vandvittig
hun bruger hele tiden skig til at fortælle hvad hun vil (godt, dårligt, hys og ked)
jeg har prøvet i nu 4 mdr at sige > Nej! Tinke du må ikke skrige. < men ja flot det virker bare nul og nix hun smiler bare og skriger videre
må man sætte et barn på 14mdr i time out?? eller hvad skal jeg gøre??
satte hende på en stol igår og sagde > så nu må du sidde her. man må ikke skrige < så kiggede hun på mig, meget undrende men blev der. jeg vente mig om og vupti var hun nede jeg satte hende op igen og så blev hun der længere tid og trejde gang jeg satte hende op gik jeg i køkkent og skyndte mig tilbage og tog hende ned og sagde så > nu må du komme ned, man må ikke skrige. og så smilede jeg til hende og sagde gi mor et møs. det hele tog sammelagt under et minut (incl time out)
men var jeg forkert på den? er hun for lille til den slags?forstår hun det overhovedet?
hvad gør i andre?? jeg er ved at blive sindsyg af at hun skriger hele tiden.
og med søvn mangel og skrig hele dagen er jeg ved at være en meget kedelig mor 
hjælp