skal han med eller ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

Mor-til-asta-09

christensen skriver:

Mig og min mand skal ud og "par" bowle på lørdag den 5 marts..

han havde så inviteret en af hans gamle venner, og spurgt om han ville med.

vi fik så beskeden fra ham - Nej jeg kan ikke den dag for jeg er indviteret til en anden fest, og det vil jeg hellere end jeg vil med jer.

okay så må han jo tage til den anden fest.

-vi får så en besked her til morgen hvor der står - jeg vil gerne med alligevel for det andet er aflyst så som en trøst vil jeg gerne med jer ..

det synes jeg på ingen måde er serlig fedt at han snakker sådan.. så nu synes jeg sku enlig ikke han skal med? hvad synes i??

er rimlig uenig med min mand nu, for han synes han skal med og jeg synes ikke han skal når han snakker sådan

Jeg havde ikke taget ham med.. han var blevet inviteret en gang, hvor han takkede nej, også må det blive ved det nej...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

lisesp83

sarahb skriver:

Ja ikk, det ville da være for COOL
Eller bare give ham regningen og sige, det er hvad det koster og være sammen med os når man egentlig heller vil være et andet sted

Hahahah ja, så kunne det være deres trøst, fordi de så skulle have ham på slæb..

Anmeld

26. februar 2011

sarahb

lisesp83 skriver:

Hahahah ja, så kunne det være deres trøst, fordi de så skulle have ham på slæb..

Nemlig

Anmeld

26. februar 2011

pussepige

christensen skriver:

vi fik så beskeden fra ham - Nej jeg kan ikke den dag for jeg er indviteret til en anden fest, og det vil jeg hellere end jeg vil med jer.

-vi får så en besked her til morgen hvor der står - jeg vil gerne med alligevel for det andet er aflyst så som en trøst vil jeg gerne med jer ..

det synes jeg på ingen måde er serlig fedt at han snakker sådan.. så nu synes jeg sku enlig ikke han skal med? hvad synes i??

er rimlig uenig med min mand nu, for han synes han skal med og jeg synes ikke han skal når han snakker sådan

Helt klart sagt NEJ

Anmeld

26. februar 2011

Troldemommi

tag ham med og kom til at tab en bowlingkugle ned over hans fod hahaha :-)

ellers nej, når han omtaler jer sådan så ville jeg ikke have ham med

Anmeld

26. februar 2011

4xGreve

christensen skriver:

Kort sagt nej jeg vil heller ikke syntes han skulle med og tænker også sikke en ven at skrive sådan, det vil jeg godt nok heller ikke syntes var særlig fedt

Anmeld

26. februar 2011

XXSS

christensen skriver:

Øhh er han en ven??? for det lyder ikke sådan - I mine ører lyder han somen person, der "bare" skal have selskab for ikke at kede sig.

Drop ham - han er ikke det værd og NEJ selvfølgelig skal han ikke med - skulle I ikke have en hyggelig aften? 

Anmeld

26. februar 2011

Fru Hansen

Er det sms han har skrevet. Det er nemt at få formuleret sig lidt klodset fordi man jo ikke vil skrive en lang roman.

Hvis det var en ven jeg var glad for, og det er man vel for sine venner så ville jeg da bare føle mig heldig at det andet arrangemet var aflyst så jeg kunne få fornøjelsen af hans selskab

Anmeld

26. februar 2011

christensen

TUSIND TAK for alle jeres svar ladies

Det endte op med at han IKKE kommer med, sagde pænt til ham at han måtte underholde sig selv, og at hvis han skulle med var det for at skulle køre vores kammarater der muligvis skal have et par genstande da det ikke er nok at det kun er mig der køre da vi er for mange, og et andet grundlag for at han kunne tage med var hvis han sad og følte for at betale  - Og så var man bare en stor lort  hehe... håber i den grad han kommer til at kede sig..

Tusind tak skønne baby.dk'er i gav mig lige en kæmpe opmundring  

Anmeld

26. februar 2011

jannebjerre

Nej sådan leger vi ikke makker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.