skal han med eller ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.113 visninger
20 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

christensen

Mig og min mand skal ud og "par" bowle på lørdag den 5 marts..

han havde så inviteret en af hans gamle venner, og spurgt om han ville med.

vi fik så beskeden fra ham - Nej jeg kan ikke den dag for jeg er indviteret til en anden fest, og det vil jeg hellere end jeg vil med jer.

okay så må han jo tage til den anden fest.

-vi får så en besked her til morgen hvor der står - jeg vil gerne med alligevel for det andet er aflyst så som en trøst vil jeg gerne med jer ..

det synes jeg på ingen måde er serlig fedt at han snakker sådan.. så nu synes jeg sku enlig ikke han skal med? hvad synes i??

er rimlig uenig med min mand nu, for han synes han skal med og jeg synes ikke han skal når han snakker sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Vingummien

Sku en underlig måde at skrive på. Altså nu e rjeg en meget strid kvinde og jeg havde sagt pænt nej

Anmeld

26. februar 2011

B&J

Jeg havde også sagt nej. hvis det ikke bare var for sjov den måde han sagde det på

Anmeld

26. februar 2011

Kindfed

Ha, han kan da rende og hønse, kan han, som man siger på jysk. Sagt på dansk, så kan han da få lov at sidde derhjemme og trøste sig selv.

Anmeld

26. februar 2011

lisesp83

Jeg ville under ingen omstændighed tage ham med. No no!!!

Så kan han sku sidde for sig selv, mens i hygger.. For han skal dælme da ikke bruge jer som trøst..

Anmeld

26. februar 2011

sarahb

han skal da ikke med, det er da så latterligt at i så skal bruges som trøste klud for det han helst ville ligt gik i vasken.
Ellers tager i ham med og når han ikk kigger løber i fra regningen, så han står med den... hahahaha...

Anmeld

26. februar 2011

TTM

christensen skriver:

Mig og min mand skal ud og "par" bowle på lørdag den 5 marts..

han havde så inviteret en af hans gamle venner, og spurgt om han ville med.

vi fik så beskeden fra ham - Nej jeg kan ikke den dag for jeg er indviteret til en anden fest, og det vil jeg hellere end jeg vil med jer.

okay så må han jo tage til den anden fest.

-vi får så en besked her til morgen hvor der står - jeg vil gerne med alligevel for det andet er aflyst så som en trøst vil jeg gerne med jer ..

det synes jeg på ingen måde er serlig fedt at han snakker sådan.. så nu synes jeg sku enlig ikke han skal med? hvad synes i??

er rimlig uenig med min mand nu, for han synes han skal med og jeg synes ikke han skal når han snakker sådan

Jeg stimler lige sammen med "Gu' skal han da ej"-gruppen. Tror enda jeg havde spurgt min mand om han helst ville ha' mig med eller sin gamle "ven" som åbentlyst ikke tager med af andre årsager end han ikke har andet og lave....!!

Anmeld

26. februar 2011

metski83

Nej for pokker, han skal da ikke med. Når man bliver valgt "fra" i første omgang, skal han da ike bare tro han kan komme rendende tilbage

Anmeld

26. februar 2011

lisesp83

sarahb skriver:

Ellers tager i ham med og når han ikk kigger løber i fra regningen, så han står med den... hahahaha...

det var da en rigtig god idé..

Anmeld

26. februar 2011

sarahb

lisesp83 skriver:

det var da en rigtig god idé..

Ja ikk, det ville da være for COOL
Eller bare give ham regningen og sige, det er hvad det koster og være sammen med os når man egentlig heller vil være et andet sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.