Fra elendig teenager til .. øh ?! (Meget langt!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

Sees

sarahb skriver:

du er en STÆRK KVINDE.. Med alt det du har været igennem så kan du kun være evig stolt over at du står oprejst og at du er en fantastisk mor til din barn.
Og at du tager i byen er jo en del af dig og dine veninder så hvorfor skulle du ikke have lov til det når du er barnefri!!!

Tak for dine ord!

Man bliver jo stærkere og stærkere for hverdag - Men jeg har efterhånden fundet ud af at jeg må vælge mine kampe

Tak fordi du læste med, og kom med din mening, det sætter jeg stor pris på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Sees

wamse skriver:

Tak fordi du ville dele din historie med os, og du får lige et kæmpe

med på vejen. Du er en super stærk kvinde.

Det var så lidt - Og tusinde, tusinde, tusinde tak .. Lige så stærk som dig!!

Anmeld

26. februar 2011

Rockertand

TAK for din historie.

Du virker til at være en superskøn pige, der desværre har oplevet mange svigt i dit liv og skal lære at leve med følgerne.

Det er nu din opgave her i livet at blive et helt menneske og en endnu bedre mor for din søn - og ikke mindst at bryde den sociale arv.

Du får det største knus herfra

Anmeld

26. februar 2011

Troldemommi

Hold da kæft sikke et liv

har virkelig stor respekt for dig, du er sgu en meget STÆRK kvinde håber du får et godt liv :-)

et knus skal du også have :-)

Monica

Anmeld

26. februar 2011

MariaJ

Hvor er du velformuleret og god til at give udtryk for hvad du har været igennem og hvad det har betydet for dig.

Jeg bliver helt ked af at læse din historie, men stærkt og modigt af dig at dele den herinde .

Maria

Anmeld

26. februar 2011

Noneother

Hvor er det stærkt at du er kommet helskindet igennem alt det.

-og alt det du har lavet i din fortid betyder intet i forhold til hvor god en mor du kan være nu. Tvært imod. Du tog et valg og stod ved dit ansvar SELVOM det var en kæmpe livsomvæltning. + at du har oplevet nok svigt til at vide hvad dit barn aldrig skal ha´lov at opleve.

Du lyder til at være en god og kærlig mor, og NEJ der er intet galt med at gå i byen på sine friaftener. Man skal osse ha´lov at være andet end bare "mor" engang imellem.

Anmeld

26. februar 2011

SD21

Sees. skriver:

Tusinde tak for de søde ord

Jeg vil have dig i baghovedet, hvis det hele vælter en dag, og det samme må du meget gerne have med dig - Anytime

Det er helt i orden. Du kan også bare skrive hvis du får brug for at snakke - jeg synes altid det er rart at snakke med nogen som kan sætte sig ind i bare noget af det man har været igennem !

Anmeld

26. februar 2011

Sees

Noneother skriver:

Hvor er det stærkt at du er kommet helskindet igennem alt det.

-og alt det du har lavet i din fortid betyder intet i forhold til hvor god en mor du kan være nu. Tvært imod. Du tog et valg og stod ved dit ansvar SELVOM det var en kæmpe livsomvæltning. + at du har oplevet nok svigt til at vide hvad dit barn aldrig skal ha´lov at opleve.

Du lyder til at være en god og kærlig mor, og NEJ der er intet galt med at gå i byen på sine friaftener. Man skal osse ha´lov at være andet end bare "mor" engang imellem.

Tusinde tak for dine søde ord
Det er nemlig rigtig - Man skal også huske at være sig selv, udenfor mor-rollen engang imellem. Dejligt at jeg ikke er den eneste der mener det!

Anmeld

26. februar 2011

Sees

SD21 skriver:

Det er helt i orden. Du kan også bare skrive hvis du får brug for at snakke - jeg synes altid det er rart at snakke med nogen som kan sætte sig ind i bare noget af det man har været igennem !

Det er altid rart at snakke med nogen der kan nikke genkendende til det man fortæller om, ja .. Skønt, men sådan nogle søde piger som jer!

Anmeld

26. februar 2011

Sees

- skriver:

Syntes ikke man er en elendig teenager når livet bringer en ud i sådan noget....

håber dog at du i fremtiden vil tage bedre valg for dit barn så det ikke vælter ind med mænd og det er KUN sagt i god mening...

Pas på dig selv og dit barn i har en lang fremtid i møde....

Held og lykke....

Der har kun været en mand i min søns liv - Det var ham som fremtiden var lagt med - Ham som svigtede!
Det har jeg lært meget af, og jeg har absolut ikke tænkt mig at lukke mænd ind i hans liv, fordi at nu er de der lige!
Men jeg skal samtidig også passe på med ikke at blive for overbeskyttende.

Og tak fordi du læste med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.