10 måneder og kaster op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

spj

Mor til Frederic skriver:

han har været små forkølet 5-6 gange, men ikke de store ture - blot lidt snot og ingen feber.

Tror ikke de vil betegne dig som en pyller mor, men blot sige hvad du skal være obs på og så evt tage til egen læge mandag hvis det bliver ved...

Vi har brugt vagtlægen 1 gang og gør det aldrig mere. Så suger alle råd jeg kan læse mig til og gemmer dem, ifald han bliver syg og vi kan bruge dem - ellers til at dele ud af til jer andre mødre.

Kiks - digestive er dejlig 'fede' i det, salt skruer - kog en pose ris og brug vandet derfra, bland evt lidt saft i. 

Når de er syge må fornuften gerne forsvinde. Her fik frederic ribena i en drikke dunk, som han lagde og tog lidt fra, for derefter 10 sek senere kaste det op igen.

Han er da en sej gut. Det er godt nok flot, at han kun har haft lidt snue.

jeg giver altså heller ikke meget for de vagtlæger. Vil nærmest heller ringe ind på Rigshospitalet hvor jeg normalt arbejder, hvis vi skulle få brug for det.

Ja, når man er syg skal må man få hvad man har lyst til. Det er også bedre hvis de kan drikke lidt saftevand i stedet for slet ikke noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Mor til Frederic og Freya

spj skriver:

Han er da en sej gut. Det er godt nok flot, at han kun har haft lidt snue.

jeg giver altså heller ikke meget for de vagtlæger. Vil nærmest heller ringe ind på Rigshospitalet hvor jeg normalt arbejder, hvis vi skulle få brug for det.

Ja, når man er syg skal må man få hvad man har lyst til. Det er også bedre hvis de kan drikke lidt saftevand i stedet for slet ikke noget.

tak. gruer for at når han starter i bh til aug - så kommer syge dagende, alle dem vi endnu ikke har holdt... Alle børne sygdomme, virus'er og baktusser...

Går det bedre med hende?

Anmeld

26. februar 2011

spj

Mor til Frederic skriver:

tak. gruer for at når han starter i bh til aug - så kommer syge dagende, alle dem vi endnu ikke har holdt... Alle børne sygdomme, virus'er og baktusser...

Går det bedre med hende?

Ja, det kan jeg godt forstå. Men mon ikke han klare det. Det er da i hvert fald en god årstid at starte i forhold til om vinteren.

Ikke rigtigt. Hun hænger bare hos mig og sover. Det har hun gjort hele dagen. Når hun så engang imellem lige kigger skynder jeg mig og hælde lidt vand i hende.
Var sammen med nogle veninder i tirsdags hvor den enes dreng pludselig blev dårlig og har lige snakket med en af de andre hvis dreng havde været syg i foregårs. Så de har nok fået smittet hinanden. I begge tilfælde havde det kun taget en dags tid, så det håber jeg også det gør her.

Anmeld

26. februar 2011

Mor til Frederic og Freya

spj skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå. Men mon ikke han klare det. Det er da i hvert fald en god årstid at starte i forhold til om vinteren.

Ikke rigtigt. Hun hænger bare hos mig og sover. Det har hun gjort hele dagen. Når hun så engang imellem lige kigger skynder jeg mig og hælde lidt vand i hende.
Var sammen med nogle veninder i tirsdags hvor den enes dreng pludselig blev dårlig og har lige snakket med en af de andre hvis dreng havde været syg i foregårs. Så de har nok fået smittet hinanden. I begge tilfælde havde det kun taget en dags tid, så det håber jeg også det gør her.

Frederic's started efter middags lur og da han kom i seng sov han sine 13½ time og næste morgen var det væk... 

Men han smidted alle de gæster der var her...

Men han har altid været småt spisende, så det var begrænset hvad der kom op de første par gange. Og resten var bare galde og ingen ting...

Det håber vi da. derfor vi også holde ham længst mulig i dp - så han har ro til at komme op i vægt, inden bh start og evt sygdomme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.