Syg so!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

Barbamama

Ej hvor er det uhyggeligt!!! Ja det viser da bare hun er total syg i hovedet når hun truer dig mens du har latifa med. Hvad sagde hun til det? Blev hun bange??? Det er ikke sjovt du skal gå og kigge dig over skulderen!!! Håber de får hende låst inde igen!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

anna-jonas

Jamen, hva' sker der lige??? Det lyder jo helt sindsygt............

Måske skulle "the pussygang" komme til Ålborg, og få sat en alvorlig stopper for sådan en psykopat. Husk at lade være med at vise angst............

Anmeld

26. februar 2011

Ni-ko-li-ne

hvor er det sindssygt!!!!

uh Trine, jeg håber sgu hun holder sig for sig selv!

Anmeld

26. februar 2011

mama09

sarahb skriver:

DET SKAL DU DÆLME OS!!!!

Dumme 

Anmeld

26. februar 2011

mama09

michella80 skriver:

Ej hvor er det uhyggeligt!!! Ja det viser da bare hun er total syg i hovedet når hun truer dig mens du har latifa med. Hvad sagde hun til det? Blev hun bange??? Det er ikke sjovt du skal gå og kigge dig over skulderen!!! Håber de får hende låst inde igen!!!

Hun sov fra det hele, så det er jeg meget lettet over....

Ja håber jeg også - men nu vil jeg begynde til selv forsvar, så jeg kan klarer mig...

Har gået til boksning før, men skal bruge nogen tricks til at kunne ligge hende ned

Anmeld

26. februar 2011

mama09

anna-jonas skriver:

Jamen, hva' sker der lige??? Det lyder jo helt sindsygt............

Måske skulle "the pussygang" komme til Ålborg, og få sat en alvorlig stopper for sådan en psykopat. Husk at lade være med at vise angst............

Det er også meget uvirkeligt - og troede hendes kamp mod mig var slut.. men nop

hehe du er velkommen Men hun har desværre ikke respekt for nogen...... så tror ikke det vil hjælp....

Jeg har altid gået med oprejst pande, når jeg har set hende. Men kan ikke mere - jeg rystede som en skoldet skid igår, ved ikke om hun lå mærke til det... Men jeg kiggede hende ikke i øjene - prøvede at være kold, og prøvede bare at beskytte min sovende datter og få os ud i en fart.. Men bange ja og puhaa jeg svedte....

Anmeld

26. februar 2011

mama09

Ni-ko-li-ne skriver:

hvor er det sindssygt!!!!

uh Trine, jeg håber sgu hun holder sig for sig selv!

Meget! giga sygt - åh ja det gør jeg også eller i det mindste holder sig væk når jeg har min datter med, når jeg er alene er ok.. Håber self ikke, men det kan jeg klarer..

Anmeld

26. februar 2011

TbCp

Syge menneske!

Anmeld

26. februar 2011

mama09

TbCp skriver:

Syge menneske!

Ja enig!

Anmeld

27. februar 2011

Jules

Puh ha Trine! Hvor væmmeligt! Håber du slipper for at støde på hende igen... Og at hun lader jer være i fred...! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.