Blev så lige truet idag, da jeg var sammen med min datter!!!!!
Er ked af det, bange, frustret.....
HADER HENDE!
Kællingen har været efter mig siden jeg var 13 år - hun tæskede mig godt og grundigt da jeg var 13 år, røg i fængsel. siden har hun truet mig flere gange - fået tilhold fra politiet mm.
Men hun bliver ved!!
Hun er syg i hovedet!
Latifa og jeg stiger på bussen idag, (har ikke mødt hende, siden vi fik Latifa) hun er i bussen, sammen med en jeg kender.
Hun begynder "luder luder luder, jeg får dig nu" hende den anden siger "slap af hun har barn med" hun bliver ved "jeg er ligeglad med hendes barn"- jeg stiger af rystende og bange af..
Hende den anden kommer ud af bussen og siger "undskyld" jeg siger "du skal ikke hilse på mig, når du er sammen med hende, nu kan hun kende mig igen" (før i tiden var jeg super blond) - jeg siger "hvad har hun gang i? jeg har jo min datter med" hun siger "du ved hvordan hun er, hun er ligeglad" JA TAK det ved jeg!!
vi tog næste bus hjem, blev hentet af min Onkel hos bussen og fulgt hjem.
Ringede til politiet (dem jeg kender fra min fortid) fik rådgivning og fik afvide jeg skulle være opmærksom på hende det næste stykke tid, for "du ved hvordan hun er"!
Ringer derefter til vagthavende og vil registere det (ikke melde det, gider ikke gør et stort nummer ud af det for så får hun bare en advarsel, og bliver endnu mere pest of!
Jeg fortæller hendes navn til vagthaven han siger "åhhh" jeg siger "hvor siger du det"? han svarer "jeg ved hvem det er, pas på dig selv" og "hun er en af dem der ryger ind og ud hele tiden uden vi kan gør noget ved det" JA TAK I KNOW!!
Men han sagde næste gang melder du det, og så hjælper vi dig.... hmmmmmmmmmmmmmmm....
Hader systemet nogen gange, hun burde jo få behandling for at være syg i hovedet!
Dette slutter aldrig medmindre hun dør, jeg håber ikke for min væreste fjende at de dør, men hende ja........... hårde ord, men mener det. Er psykisk træt.
Har haft skræk for hende før, og nu begynder det igen - er bange for at gå ud igen - hader det, for hun skal fandme ikke bestemme over mit liv - men igen "vinder" hun!
Vil lige sige hun er en splejs, men syg i hovedet og er ligeglad med mit liv, og derfor understreger politiet også jeg skal passe pÅ!
Fedt forstår ikke der bliver taget fat om en person som hende, før det går galt! Hun skal nok nå at slå en ihjeld, før der sker noget!! Jeg er ikke bange for at forsvarer mig selv, men hun bruge feje tricks - og våben - plus jeg har et barn og er blevet en del klogere siden jeg var teenager..
Jeg var 13, da det startede - nu er jeg 25 om 2 mdr.
SGU OVER 10 ÅR!!!!!!! KAN IKKE MERE!!!
Min mand er i Norge til bryllup og kommer hjem søndag - og så sker der løjer...
Min veninde har lige været her, mine forældre er ude af den - alle ved hvordan hun er - og så truer hun mig FANDME imens mit barn er med........ ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Sgu ha luft, TAK! Håber i har det godt