Miss BananaHammock skriver:
Hej derude....
Vi har fået grøn lys i denne måned
, så idag er jeg startet på pergotime også har vi en tid d. 6/3. Jeg er så spændt!!
Men jeg har idag en frygtelig hovedpine.. kan læse mig til at hormonpillerne kan give forskellige bivirkninger, men vil bare lige høre om andre har oplevet det samme?
Og så lige et tillægsspørgsmål.. hvordan sætter man bånd på sine forhåbninger? Efter at ha' prøvet i over 2 år, så virker drømmern pludselig at være inde for rækkevidde, MEN jeg ved godt at det absolut slet ikke er sikkert det vil ske ved insemination, jeg kan bare ikke lade hver med at være boblende lykkelig over at der sker noget... Hvordan har I forholdt jer til det og hvormange er egentlig blevet gravide ved første IUI forsøg??
Håber I har en skøn fredag aften.... 
Hvor dejligt at I kan komme i gang, det er bare sådan en lettelse når det endelig sker
. Jeg har været på pergotime to gange, og har faktisk ikke haft nogle bivirkninger - men har dog hørt fra andre om det samme, så tror det er helt normalt!
Mht at holde forventningen tilbage så er den svær - meget svær, kan godt huske jeg var overbevist om, at når vi først var i gang, så ville det bare ske med det samme - i første forsøg
. Det lykkes ikke, og ja det var en skuffelse, men på den anden side, hvis ikke vi sætter forhåbningerne op, hvis ikke vi glæder os over ting som at komme i gang, at hormornerne virker som de skal, man har nok æg etc, så tror jeg faktisk ikke man kan komme igennem dette hårde forløb. Så ja vær realitisk, men samtidig er det sku i orden at glæde sig over de små sejre på den lange vej...det er min holdning! Og forøvrigt, så håber jeg virkelig at første gang er lykkens gang for jer

Anmeld