Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Grydelapper? Halstørklæde? Frugtskål? Ej ved det ikke, det er bare bud
Jeg startede med et tæppe med oldemorsfirkanter...
Så lavede jeg legeterninger og suttesnore...
og så et rigtig fint babytæppe...
nu er lillemanden kommet og så er der ikke så meget tid til det...
roenlund skriver: Jeg startede med et tæppe med oldemorsfirkanter... Så lavede jeg legeterninger og suttesnore... og så et rigtig fint babytæppe... nu er lillemanden kommet og så er der ikke så meget tid til det...
hvordan kom du i gang. vil vildt gerne lære og hækle, har for længst opgivet at lærer og strikke men jeg ville vildt gerne kunne hækle
Benvarmere
Kirle skriver: Grydelapper? Halstørklæde? Frugtskål? Ej ved det ikke, det er bare bud
muzen skriver: hvordan kom du i gang. vil vildt gerne lære og hækle, har for længst opgivet at lærer og strikke men jeg ville vildt gerne kunne hækle
youtube
mener bare jeg søgte på oldemorsfirkant og så kom der nogle gode engelske frem... så kan man jo pause og spole alt det man vil...
Jeg er ikke så got til opskrifter men der er mange gode på drops hjemmeside...
og så har jeg ellers bare prøvet mig frem.
roenlund skriver: youtube mener bare jeg søgte på oldemorsfirkant og så kom der nogle gode engelske frem... så kan man jo pause og spole alt det man vil... Jeg er ikke så got til opskrifter men der er mange gode på drops hjemmeside... og så har jeg ellers bare prøvet mig frem.
ej tusinde tak det har jeg slet ikke tænkt på!!!
jeg er nemlig heller ikke godt til opskrifter, heller ikke selvom at der er billeder af det
Skulle lige til at sige det samme YOUTUBE, jeg lærte at lave oldemorfirkanter i håndarbejde i folkeskolen, og det har jeg gjort flittigt med tæpper mv. Men på youtube har jeg ligesom fanget ideen og hækler så uglerangler til knægten... wuup wuup
jannebjerre skriver: Frugtskål??? Ej nu må jeg le...hahahaUndskyld ikke for at fornærme dig, det lød bare sjov...
Frugtskål??? Ej nu må jeg le...hahahaUndskyld ikke for at fornærme dig, det lød bare sjov...
Jeg ved det! En veninde hækler også og hun var i gang med en mumitrold også opgav hun efter bunden af ham og så blev det til en frugtskål! Der grinede jeg også! Så det må du skam gerne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128