Skal det gøre så ondt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Muhmi

malenecl skriver:

Åh gud! Hun har så valgt lige nu at sparke helt vildt i højre side og i nat var det som om hun holdte fest derinde, hold da kæft hun gik amok!

Ævæv... Heller ikke sjovt at vågne med et superspark på ribbenet... Aver  Men Hvad, det betyder jo bare at de bliver sunde og stærke nok til at klare fødslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

malenecl

Muhmi skriver:

Ævæv... Heller ikke sjovt at vågne med et superspark på ribbenet... Aver  Men Hvad, det betyder jo bare at de bliver sunde og stærke nok til at klare fødslen

Haha ja . Men det gør satme ondt, det er helt vildt! Hvorfor kan mændene ikke få smerterne vi har? Det er os som har det hårdt, ikke dem!

Anmeld

25. februar 2011

Muhmi

malenecl skriver:

Haha ja . Men det gør satme ondt, det er helt vildt! Hvorfor kan mændene ikke få smerterne vi har? Det er os som har det hårdt, ikke dem!

Fordi så har vi noget at pive over? Haha... Ej fordi vi er seje nok til at kunne klare det bilder jeg mig selv ind... De ville sikkert pive endnu mere end os

Anmeld

25. februar 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

malenecl skriver:

Føler med dig.. har selv prøvet det 2 gange... det var så ISÆR mine ribben der fik tur.. de var SÅ ømme... men da jeg nåede til uge 35 blev der meget ro der inde i forhold til før da pladsen bliver mere og mere trængt....

ang. mændene burde overtage... Nu kan jeg jo kun snakke for min egen mand. men han havde det værre end jeg havde trods jeg var fed og havde vildt ondt..... det at han kun kunne stå på sidelinien og ikke kunne gøre noget for at lette smerterne eller gøre noget for at hjælpe mig, det kunne han slet ikke bærer.. så tror ikke altid vi har det værre end mændene.. jo fysisk har vi men tror ikke vi har psykisk...

men håber for dig det snart er over med smerter..

Anmeld

25. februar 2011

malenecl

Muhmi skriver:

Fordi så har vi noget at pive over? Haha... Ej fordi vi er seje nok til at kunne klare det bilder jeg mig selv ind... De ville sikkert pive endnu mere end os

Haha, så rigtig nok! Bare når min kæreste har hovedpine, tror han at han skal dø Tror ikke kan ville kunne overleve at være gravid

Anmeld

25. februar 2011

Muhmi

malenecl skriver:

Haha, så rigtig nok! Bare når min kæreste har hovedpine, tror han at han skal dø Tror ikke kan ville kunne overleve at være gravid

Præcis

Anmeld

25. februar 2011

malenecl

Muhmi skriver:

Præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.