Skal det gøre så ondt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

malenecl

Jeg er i dag 30+5 og det gør virkelig ubeskriveligt ondt når bette pigen sparker. I nat vågnede jeg flere gange ved at hun sparkede og det gør faktisk så ondt at jeg sidder og græder.

Nogen gange kan jeg ikke stå oprejst fordi det gør så ondt.

Er det normalt at det gør så ondt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

malenecl

Slet ingen??

Anmeld

25. februar 2011

Muhmi

Har jeg også prøvet et par gange... Det er bestemt ikke rart og slet ikke hvis dette foregår direkte på blæren... Føler med dig...

Anmeld

25. februar 2011

Tystys14

Jeg er nu selv i uge 40+0 og havde det på samme måde som dig, da jeg nåde uge 31+0 ca.  så jo det er vist normalt at den lille er stærk, vær du glad for tegnet på hun har det godt. 

Anmeld

25. februar 2011

malenecl

Muhmi skriver:

Har jeg også prøvet et par gange... Det er bestemt ikke rart og slet ikke hvis dette foregår direkte på blæren... Føler med dig...

Så er det vel normalt .. Det gør bare sindssygt ondt og det har det gjort hverdag i en uge nu

Anmeld

25. februar 2011

malenecl

Cho skriver:

Jeg er nu selv i uge 40+0 og havde det på samme måde som dig, da jeg nåde uge 31+0 ca.  så jo det er vist normalt at den lille er stærk, vær du glad for tegnet på hun har det godt. 

Ja okay, blev bare lidt bekymret hvis det nu ikke var normalt. Men en lettelse at det er

Anmeld

25. februar 2011

Muhmi

malenecl skriver:

Så er det vel normalt .. Det gør bare sindssygt ondt og det har det gjort hverdag i en uge nu

Jeg vil mene at det er helt normalt... Men bare rolig... For mig er det kun blevet mere smertefuldt og svært at holde på vandet som tiden går... Glæd dig... not

Anmeld

25. februar 2011

malenecl

Muhmi skriver:

Jeg vil mene at det er helt normalt... Men bare rolig... For mig er det kun blevet mere smertefuldt og svært at holde på vandet som tiden går... Glæd dig... not

Åh gud . Jeg syntes det er meget slemt nu!

Anmeld

25. februar 2011

Muhmi

malenecl skriver:

Åh gud . Jeg syntes det er meget slemt nu!

Første gang jeg oplevede det, troede jeg at han rev i moderkagen med hans negle på fødderne... Det var virkelig ubehageligt... Nu her sønderbanker han bare min blære en gang imellem

Anmeld

25. februar 2011

malenecl

Muhmi skriver:

Første gang jeg oplevede det, troede jeg at han rev i moderkagen med hans negle på fødderne... Det var virkelig ubehageligt... Nu her sønderbanker han bare min blære en gang imellem

Åh gud! Hun har så valgt lige nu at sparke helt vildt i højre side og i nat var det som om hun holdte fest derinde, hold da kæft hun gik amok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.