Plukkeveer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

MIWULA

Muhmi skriver:

Hvordan føles de??

Jeg synes nemlig ikke rigtig jeg har mærket noget...

Hmmm, andet end en følelse af menstruationssmerter engang imellem... Det varer ca. et halvt minut af gangen og det er kun sket et par gange... Føler nu egentlig heller ikke at min mave bliver spændt for så at slappe af... Kan man have en graviditet uden plukkeveer?? Er confused 

Mine plukveer føles som om hele maven trækker sig sammen også blir den helt hård når jeg trykker på den. Min Jm siger ALLE gravide har plukveer det er bare ikk alle der mærker dem og det er ikk unormalt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

malenecl

Muhmi skriver:

Jeps... Sidder og søger på google og det jeg kan komme frem til er, at det føles som om "din livmoder trækker sig sammen" HVORDAN FØLES DET? hehehe

Hehe ja

Anmeld

25. februar 2011

Muhmi

MIWULA skriver:

Mine plukveer føles som om hele maven trækker sig sammen også blir den helt hård når jeg trykker på den. Min Jm siger ALLE gravide har plukveer det er bare ikk alle der mærker dem og det er ikk unormalt.

Aha... Gør det ondt når din mave trækker sig sammen, eller er det bare irriterende?

Anmeld

25. februar 2011

MIWULA

Muhmi skriver:

Aha... Gør det ondt når din mave trækker sig sammen, eller er det bare irriterende?

Nej det gør ikk ondt men ja det kan godt være lidt irriterende nogle gange hvis det er en af de kraftige. Det er vist kun veer der gør ondt.  Er selv første gangs fødende så kan self ikk sige det helt store endnu. hehe

Anmeld

25. februar 2011

Muhmi

MIWULA skriver:

Nej det gør ikk ondt men ja det kan godt være lidt irriterende nogle gange hvis det er en af de kraftige. Det er vist kun veer der gør ondt.  Er selv første gangs fødende så kan self ikk sige det helt store endnu. hehe

Det er rigtig svært at regne ud hvordan tingene forholder sig når man er førstegnagsfødende synes jeg... Godt nettet findes da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.